מכורים לפנטזיות

winehouse.jpg
פורסם ב-25/05/08
24 דקות

התלהבות יתר, חוסר קשר למציאות ויצר הרס עצמי הם מנת חלקה של הרשות למלחמה בסמים והעומדים בראשה. נראה שכל דבר שעולה בחכתם, אם בכלל, הם מצליחים להרוס עד פתטיות גמורה.

ככל הנראה קמפיינים שלא עובדים לא הספיקו, ובא להם על שיטת הספינים. זה זול, זה מהיר ולא ממש מחייב. והפעם, זו הזמרת הבריטית המצליחה איימי ויינהאוס (ששמה דווקא היה מכבד התמכרות לאלכוהול, אבל רצה הגורל והיא התמכרה לקראק) בעלת הלהיט REHAB (“גמילה”), שמככבת במצג השווא החדש של הרשות. היו”ר הנכבד אליעזר (צ׳יטה) כהן הצהיר בגאווה על בואה של הזמרת המצליחה לגמילה בישראל, לפני שסגר איתה את הנושא.

הצ׳יטה כבר בנה הרים וגבעות סביב הגעתה המתוכננת לכאורה של ויינהאוס לארץ הקודש, ומיהר לשלוח את “גמילה” לתרגום אצל נורית הירש, לא פחות. בדמיונו הוא כבר ראה אותה מפזמת בעברית צחה את המנון הגמילה בקמפיין הבא של הרשעות. רק שבינתיים מנהלה האישי של ויינהאוס פירסם הכחשה גורפת לדברי הצ׳יטה וסיכם אותם בקשקוש מוחלט.

גם אם הייתה מגיעה ויינהאוס לארץ, לא בטוח שהטיפול היה מצליח. אבל לצ׳יטה זה לא הפריע לרקום חלומות ולרכוב על שמה של זמרת מצליחה ונרקומנית אל עבר חזונו לקמפיין מבטיח.

אני לא יודעת מה גורם להתנהגות ההזויה של חברי הרשות לדורותיהם. אני רק יודעת שזה דפוס שחוזר על עצמו ומזכיר בעיקר התנהגות של מכורים. שווה אולי לשלוח אותם לגמילה מפרובינציאליות ומעולם הפנטזיות. אם הם לא יצליחו לגמול את המכורים לסמים, לפחות שיפסיקו לעשות לעצמם פדיחות.

Facebook Comments

עלינו הגר