תמיכה לפייסבוק

ברוכים הבאים לעיצוב החדש של פייסבוק!

לא מבינים מה לעזאזל קורה פה?


ובכן חברים, כיוון של כך הרבה אנשים פנו אלי לתמיכה, החלטתי לעשות מעשה ולפתוח דף תמיכה לאתר הזה שזולל לכולנו חלקים נרחבים מהיממה. אז אתם מוזמנים להכות אותי בשאלות, תהיות ושאר ירקות, ואני אשתדל לענות לכם בזמן סביר (עד שלושה ימים).
אתם מוזמנים להפיץ את העמוד בין חבריכם!

יאללה תביאו בראש!

hagar@hashabak.org

_______________________________________________________

28/04/09

היי הגר

רעיון אדיר חן חן

איך מצרפים תמונה לחבר בפייסבוק? או איך שולחים לו ?

איך מצרפים סרטון/קליפ שלי או של יוטיוב לחבר בפייסבוק

תודה נראש

ושאלה כללית

חוץ מתמונות ובסרטונים….מה עוד אפשר בפייסבוק

ומה ההבדל בין יתר התוכנות כמו מסנג’ר או ICQ

בברכה…מוריס

מוריס שלום,

קודם כל – אתה לא יכול לצרף תמונה לחבר בפייסבוק, העיקרון הוא שאתה מוסיף תמונה בעמוד שלך, כאשר אתה נמצא בעמוד הפרופיל יש שורה ששואלת – מה בראש שלך, אתה שם את הסמן ואז נפתחות לך אופציות:

אתה בוחר בתמונות, וכאשר אתה לוחץ על זה מופיעות לך האופציות הבאות:

תוכל לבחור לצלם ממצלמת הרשת שלך, או לפתוח אלבום חדש, או להעלות תמונה בודדת שאוטומטית נכנסת לאלבום שנקרא “קיר”, שאלו תמונות שיופיעו על הקיר שלך בפרופיל.

לאחר העלת את התמונות תוכל לטייג את חבריך, והם יקבלו על כך התראה אצלם. התיוג יופיע מתחת לתמונה ונראה כך:

חברייך יוכלו להסיר את התיוג אם ירצו, רק שתדע.

אין אפשרות לצרף בפייסבוק קבצים בשליחת הודעות אישיות, אך ורק דרך הפרופיל.

לינקים לסירטוני יוטיוב וכו’ אפשר לשלוח כלינק (קופי פייסט) בהודעה, או להוסיף אותו מאותה שורה שהוספנו תמונה (זה יתפרסם לכל החברים ולא לחבר ספציפי).

אם הוידאו שלך אינו נמצא ברשת אתה יכול להעלות אותו מאותו מקום, רק לבחור באופציה הנכונה:

ועכשיו להסבר כללי על הבדלים בין רשת חברתית לתוכנות מסרים מיידיים:
פייסבוק היא רשת חברתית (כמו מייספייס, קפה דה מארקר, לינקד אין ומקושרים) המאפשרת פתיחת כרטיס אישי והוספה של חברים, תמונות, מידע אישי נרחב על המשתמש (כגון – מקום עבודה, מצב מערכת יחסים, מוסיקה אהובה, ספרים אהובים וכו’) אפליקציות (הכוללות שאלונים, משחקים, חידונים) יש לך גם אפשרות ליצור קבוצות, אם בנושאי מחאה חברתית, הערצה של זמר, שחקן או משקה אהוב, או סתם להודיע על מסיבת יומולדת, ושלל שטויות נוספות. הרשת הזו מאפשרת לך להשתמש במסרים מיידים (כמו אייסיקיו, מסנג’ר וסקייפ) אולם במסרים המיידיים ברשת חברתית אינך יכול להעביר קבצים, כמו שנעשה בתוכנות יעודיות למסריים מיידים.
בגדול – תוכנות מסרים מיידיים צריכה להיות מותקנת על המחשב, וזו כל מטרתה – דיבור ושיתוף קבצים. הרשתות החברתיות הן ברשת, ללא צורך בהתקנות, ומאפשרות לך לעקוב אחרי מה שהחברים שלך עושים – לראות מי החברים שלהם, לחלוק תמונות אחד עם השני בלי להעביר את הקובץ (כמו שהסברתי למעלה על העלאת תמונות), לפרסם לינקים ולשתף מידע באופן מיידי עם כל רשימת החברים שלך (כל מה שאתה עושה מופיע כשורת עידכון בעמוד הראשי של חברייך בפייסבוק).

מקווה שעזרתי

הגר
_______________________________________________________

Facebook Comments
תגיות:

לגבי המחבר