אודות

הייתי פעילה במפלגת עלה ירוק עד למאי 2006. לאחר ריבים מתמשכים וחילוקי דעות קשים, פרשתי מהמפלגה. לאחר מכן, פנו אלי פעילים רבים בבקשה להמשיך לקיים פעילויות בתחומים בהם עסקנו בתקופה שקדמה לבחירות, והם: איכות הסביבה, זכויות וחופש הפרט וזכויות בעלי החיים.

לאחר מכן עסקתי בעצוב גרפי ובתמיכה גרפית, בעיקר, וכתבתי טור שבועי שנקרא “ג’ינג’ית עצבנית” ב-“24 דקות” של ידיעות אחרונות. אחרי שנה של מובטלות בלתי רצונית, התחלתי לעבוד בחטיבת ההדרכה של מטריקס בתפקיד רכזת שיווק דיגיטלי עבור מכללת הי-טק, המי”ל, והשכלה פיננסית.

אחר כך עבדתי בבלינק בתפקיד תקציבאית מדיה חברתית, ובנוסף ניהלתי סטודיו לעיצוב בשם “פרה חיצונית”. לאחר מכן עבדתי ב-23 כשלוש שנים, וכיום אני עצמאית.

בנוגע לפעילותי הפוליטית, ירדתי למחתרת ועבדתי מאחורי הקלעים במאבק נגד המאגר הביומטרי, נגד התעללות בבע”ח ובעד חופש וזכויות הפרט, וכמובן ממשיכה להאבק למען הלגליזציה של צמח הקנאביס.

בימים אלו מגשימה חלום ועוברת לגור בהולנד.

_____________________________________________________________

88x31.png

הפוסטים בבלוג הם תחת רישיון שימוש חופשי+קרדיט ולינק

_______________________________________________________________

הבהרה משפטית:
כל הנאמר בבלוג זה הוא בסימן דיעה/סאטירה/ביקורת ועל כן הגנות חופש הביטוי חלות על פוסטים שיפורסמו בבלוג. איומים בתביעות דיבה לא יתקבלו בעין יפה ו/או תוגש תלונה בגין הטרדה וסחיטה באיומים.


סעיפים 14 ו-15 מחוק לשון הרע:

# סעיף 14: מגדיר את הגנת אמת הפרסום – פרסום אמת שיש בו עניין ציבורי מוגן. כלומר, דברי אמת שיש בהם עניין ציבורי עשויים להיות לשון הרע, אולם פרסומם יהיה מוגן (מותר). בפרסום לשון הרע יש להבחין בין טענת עובדה להבעת דעה. טענת עובדה, שהיא אמת ויש בה עניין ציבורי, תהא מוגנת בלי קשר למניעיו של המפרסם.
# סעיף 15: ואילך, מגדיר פרסומים מוגנים, בעיקר פרסומים המתייחסים לדעות ומבוססים על תום לב.טענת עובדה, שלא הוכח לגביה שהיא אמת; או שלא הוכח העניין הציבורי שבה; וכן הבעת דעה, שאי אפשר לסווגה כאמת או כשקר – אלה התבטאויות העשויות להיות מוגנות אם פורסמו בתום לב, באחת הנסיבות המפורטות בסעיף 15 לחוק.
_______________________________________________________________

מכתבים,תגובות,שאלות ושאר ירקות, תשלחו למייל

Facebook Comments
תגיות:

לגבי המחבר