מסיבת השחיתויות של הרווק

יש בנות, שצריכות לפעמים שיזכירו להן שהן בנות, ואני כנראה אחת מהן. ביומיום שלי לעולם לא תתפסו אותי עושה מניקור, או דופקת כמויות מייקאפ ואיפור ברמת המכסה השנתית שלי, כמו שקרה לפני יומיים. וזה רק כי הזמינו אותי להשתתף במסיבת הרווקות של הרווק.

ת’אמת, מעולם לא ראיתי את התוכנית הזאת, וגם ממש לא תכננתי לצפות בה, אבל החבר’ה של האינטראקטיב בערוץ 10 מצאו את הדרך המושלמת לגרום לי אפילו להתעניין מי הרווקה עם הפרצוף העקום שאודליה עושה לה חיקויים. אמנם כבר הספקתי לשכוח את השם שלה, אבל אם יהיה מסדר זיהוי בהחלט אוכל להצביע עליה.

אז קודם כל, לכל מי שראה את התמונות בפייסבוק -להרגע! אני ממש לא משתתפת בתוכנית הרווק. אני לא רווקה כידוע לכם, אוהד ואני בסדר גמור פלוס פלוס, טפו טפו טפו. אנחנו כל כך בסדר שוויתרתי על הפתיחת קלפים אצל האסטרולוגית במסיבה. אבל נתחיל מהתחלה: הזמינו אותנו, 11 בלוגריות מובליות, להגיע בשש למלון דן בתל אביב. ניסיתי לדפוק איחור אופנתי, והלכתי לי ברגל לאיטי מהבית עד המלון, אך איכשהו הגעתי בדיוק בזמן.

את פנינו קיבלו בלובי המפואר בכוסות שמפניה ונישנושים, וכמה לפטופים קטנים. כל כך קטנים שהצטערתי שלא הבאתי את המשקפיים… כי לא ממש הצלחתי לראות. אח”כ הובילו אותנו לחדר האוכל של המלון, והושיבו אותנו לארוחת שחיתותית. מיותר לציין שכוס השמפניה (שהתמלאה כל הזמן) עברה איתנו מהלובי לשולחן האוכל.

אחרי שבלסנו וליקקנו את השפתיים, העלו אותנו לחדר הפינוקים שכלל מאפרות מקצועיות מבית ירין שחף, מניקוריסטיות מגיורא שביט ועמדה של פותחת בקלפים (רותי לוי ) כמיטב המסורת של מסיבות רווקות. החלטתי שקודם כל הציפורניים שלי דורשות טיפול, כי מאז שחברתי איה צ’רקסקי סיימה לעשות עלי את הסטאז’ שלה במניקור לפני כמה שנים טובות, הפקרתי את ציפורני לטיפולם הלא מסור והלא מקצועי בעליל של השיניים שלי ושל קוצץ הציפורניים.

מדושנות ומקושטות, עלינו במעלית לסוויטה הקטלנית בה ישן לאונרד כהן. בסוויטות מסביבנו ישנו מדונה, ריצ’ארד גיר ועוד כל מיני סלבס קלאס A. השמפניות נשפכו כמיים ועל השולחן חיכו לנו עוגיות ופירות, ואז הגיע ה-קינוח. את המנה הזאת, הטעימה מכולן לא הצלחתי לסיים. כבר לא נשאר לי מקום.

הרווק

 

צילום: ליאת אלבלינג

בסוף הערב חיכו לנו גברברי האינטראקטיב של ערוץ 10 עם ורדים ושוקולדים של Daskalides, וליוו אותנו ללימוזינה של פאר לימוזין שפיזרה אותנו לבתים. שחיתות, כבר אמרתי?

לסיכום: מסתבר שאני סוגשל בחורה אחרי הכל, כי ממש נהניתי להרגיש כמו נסיכה לערב אחד. היה ערב מפנק ומושקע ביותר! תודה לרווק ולערוץ 10 על ערב נפלא ובלתי נשכח!

16850_262822122519_102429112519_3255287_2926553_n

Facebook Comments

עלינו הגר