סיכום שנה. בקטנה

2006 התחילה במסע בחירות. בינואר מצאתי את עצמי משתדרגת מגרפיקאית ליו”ר סניף חיפה והצפון ומועמדת ברשימה לכנסת. בפברואר הפסקתי לעבוד והשקעתי את כל כולי במפלגע. במרץ חגגתי יומולדת 24 וכמה ימים אחרי זה בכיתי עם כולם במטה שלא נכנסנו.
באפריל התחלתי לעבוד ב”זמן חיפה” כגרפיקאית. במהלך תקופת ההתקשרות הראשונה, טרם התחלתי לעבוד התפרסמה כתבה אחת הזויה ומעוותת בעיתון של המדינה. שער אחורי, גיליון ערב לילהסדר. מסתבר שזה היה אחלה זרז להתקבל לעבודה. ראיתי פעם ראשונה את “בית הבובות” בסוף אפריל והתמכרתי. במאי נולד אירגון “הפנתרות הירוקות” והיה יום המריחואנה. אני החלטתי שהגיע זמן סולחה עם הפורשים של עלה ירוק לדורותיהם ונסעתי לפיקניק בת”א. אחרי 3 שבועות ערן ואני יצאנו לדייט ראשון בבילעין שנגמר באמבולנס אחרי שנחתו עלי 3 רימוני גז. בסוף מאי עקב מינון יתר של טוקבקיסטים, פורומים וכו’ נכנסתי לגמילה. זה החזיק מעמד בקושי שבוע וחזרתי לנט. ביוני התאבדה הבלוגרית רפונזל וזיעזעה את הבלוגספירה. ביולי התחיל להשבר לי מהסטלנים, בעיתון היו בעיות עם תקן הגרפיקאים והציעו לי להיות כתבת. המלחמה התחילה והכתבה הראשונה שלי (ראיון עם יהב, מויאל ועוד אחד ששכחתי) זכתה להפניה בעמוד הראשון. המלחמה לא הראתה איתותי גסיסה והעבירו את המערכת שלנו לת”א. התנחלתי אצל ערן והייתי קופצת אחת לכמה לילות לגיחות בחיפה לכמה שעות איכות עם החתולים שלי.
באוגוסט נפלתי לקשים, ופתחתי את הבלוג הוורדפרס העצמאי ועזבתי את ישראבלוג. המלחמה דישדשה וכבתה. בעיתון המשכתי לעצב ולכתוב ולקבל רק משכורת אחת. התעצבנתי וחיפשתי עבודה חדשה. חגגתי בסוף אוגוסט יומולדת שנה – נולדתי מחדש באוגוסט 2005 בחוף קסום ולילה הזוי בקו-פנגאן (וזה לא הקנה לי אזרחות תאילנדית!). בספטמבר הגעתי לראיון בת”א בעיתון ההוא של המדינה ואחרי שבועיים כבר התחלתי לעבוד. עברתי דירה באוקטובר ועולמי חרב עלי. הדיכאון חילחל ופגע בכתיבה.
בנובמבר זכיתי בבית הדין לעבודה בתביעה נגד עלה. קיבלתי גם תביעות חזרה. אחת נדחתה על הסף ע”י ביה”מ הנכבד. סוף נובמבר אני וערן נפרדנו. בדצמבר, פתאום כשהיה נדמה שלעולם לא אתאהב עוד, הכרתי מישהו. בסוף דצמבר הוא הבריז לי בסילבסטר. היה חולה.
דפקתי את הראש כל כך חזק, שעד היום אני לא מצליחה לאכול. ירדתי כבר שני קילו! הוריי!