שנה טובה?

פעם חשבתי שרק יומולדת זה זמן לנפות חברים. היום הסתבר לי שגם שנה חדשה זה זמן טוב. במיוחד אם “החברים” האלה הם סתם חבורת כפויי טובה חסרי אינטיליגנציה רגשית. תקראו לי מגזימנית, תקראו לי אימפולסיבית או איך שלא בא לכם. אבל אם תייגתי אתכם בברכה בפייסבוק זה בגלל שרציתי לאחל לכם שנה טובה וציפיתי ברוב תמימותי, לקבל מקסימום – שנה טובה חזרה.

אז לא. קיבלתי שלל עצבים של אנשים. אני לא מבינה מה הבעיה, אותי תייגו כמה אנשים שרצו לאחל לי שנה טובה, וכיוון שגם ידעתי שהם הכינו וטרחו על הברכה, ברור שלא התעצבנתי, להפך, שמחתי ואיחלתי שנה טובה חזרה. מסתבר שלכמה “חברים” שלי בפייסבוק הייתה בעיה עם זה. ולא רק שהייתה עם זה בעיה הם טרחו לכתוב כמה זה מעצבן אותם (והיו גם כאלה שטרחו לחשוב בקול על איך לאיים מספיק מפחיד על הבא שייתייג אותם לשנה טובה), במקום לברך חזרה.

לא מבינה לאן הגענו – ברכת שנה טובה מעצבנת אנשים. זה לא שהכנתי הזמנה למסיבה שאני מרוויחה ממנה כסף ותייגתי את כל העולם. סה”כ רציתי לאחל שנה טובה למי שקורא לעצמו “חבר” שלי בבוקפייס. אז אנשים כאלה לא בא לי שיהיו חברים שלי. כאילו – כל כך מפריע? תורידו את התיוג. אתם לא חייבים להשאיר אותו זה היה רק כדי שתראו את הברכה. אבל לכתוב דברים מגעילים למישהו שבירך אותכם? וואלה, עכשיו, אני רוצה רק לאחל לאותם אנשים שירגישו מה שאני הרגשתי היום. זה הכל.

shanatova

ולכם קוראי הבלוג וחברי: שתהיה שנה טובה ומקסימה, מלאת דבש ומתיקות, ורק אנשים טובים!

Facebook Comments

עלינו הגר