תיסכול הרווקות בעידן האינטרנט

אין דבר יותר מייאש מלהיות רווקה. הדרך הכי קלה היום להכיר מישהו בלי להזיז את התחת היא דרך צ’אטים. אחת הטועויות הגדולות ביותר שיצרה האנושות. הצ’יטוט מעלה בך את ההרגשה שיש לך שתי אופציות- או להשאר לבד או לחזור לאקס. השוק בכזה שפל שהסיכוי שתצליחי לדוג משהו טוב ברשת שואף לאפס אחוזי הצלחה.
התמונה שלו תמיד תהיה מהזווית הזאת שבמציאות לא תצליחי למצוא, מכל כיוון שלא תביטי בו. בכלל להגיע לשלב הפגישה זה נדיר (מה גם איש שיחה וגם הטעם שלך?) אבל אצלי לפעמים גם החלפת תמונות היא בגדר נדיר ולא עיניין שבשיגרה.
גברים, אתם חייבים להבין שברגע שאנחנו נכנסות לצ’אט נפתחים לנו עשר חלונות של “שיחה פרטית” עוד לפני שהספקנו להתמקם על הכיסא ולסדר את המקלדת. המצב הזה מביא אותנו לבצע הפעלת תוכנית סינון חצי אוטומטית על קצב מהיר. כך למשל יתעופפו כל מוצצי הדגדגנים (לא, ממש לא סקסי), הנשואים המחפשים (בוגד?!), החתיך במצלמה (על מי אתה מנסה לעבוד?) וכל אלו שיש להם שם שמזכיר את תקופת הפלמ”ח (ירובעם אהובי?).

04082708_G-sized.jpeg

אחר כך מגיע שלב הסינון המתקדם- שגיעוט כתיב בוטות מידי (רגע אחרי שהוא משוויץ בכך שהוא עצמאי ואז מסתבר שאפילו בגרות הוא לא עשה) כל המגעולים שקוראים לי: “מאמי” (מי מכיר אותך??), “יפה שלי” (עוד בטרם ראה את תמונתי) או שמעיזים להגיד לי אחרי צ’יטוט קצר שהם רוצים להתחתן. גם אני רוצה להתחתן, אבל נראה לי שכדאי קודם לדעת עם מי?
מי שמצליח להחזיק איתי שיחה, אחרי שעבר את שאלון “גיל-מאיפה-מה אתה עושה בחיים” מגיע לרמה קצת יותר עמוקה- איזו מוסיקה אתה שומע? אוהב בעלי חיים? מעשן? מעטים הם שעוברים את השלב הזה אבל לחמודים ולאלו עם השם היפה אני עוד נותנת צ’אנס (עד שמסתבר שעידן הוא בעצם שמעון).
אחרי כמה דקות של צ’יטוטים, עשרות סינונים ודילוג מהיר בין חלונות אני מקפלת את הזנב בין הרגליים ולוחצת על האיקס האדום שיסגור לי את הצ’אט. ככה, באמצע חמש שיחות, עם כאב קל במפרק כף היד, וזה עוד הרבה לפני שהגעתי לפורקן.

Facebook Comments

עלינו הגר