סלקום חושפת את מכשיר הסלולאר של היחצן שלה רני רהב

לא רק רני רהב, גם כל מנויי סלקום. מה נסגר עם חברות הסלולאר לאחרונה? קודם הייתה זו חברת פלאפון ששמרה הודעות SMS של לקוחותיה, זה אגב נגמר בתביעה. מעניין איזו “בקרה” הם צריכים לעשות על הודעות הטקסט של לקוחותיהם. לדעתי זו עבירה על צינעת הפרט ואיפלו חטטנות חצופה. עכשיו זו חברת סלקום שמככבת במצעד הכשלים הטכנולוגיים של חברות הסלולאר מול זכות היסוד הבלתי ניתנת לערעור: הזכות לפרטיות.

אולי זה לא יראה לכם ביג דיל. אז מה? שידעו באיזה מכשיר אני משתמש. מה שמאוד צורם לי היא הקלות הבלתי נסבלת בה חברות מסחריות עושות שימוש בפרטינו לשם גימיק של קידום מכירות באיצטלת גאדג’ט מגניב שמסייע ללקוחות העצלנים שלא מבינים איזה דגם יש להם ביד.

exposed-cellcom

עכשיו, למה אמרתי שהיא חושפת את הדגם שבו משתמש רני רהב? אפילו בדה מארקר כתבו: איש פירסום בכיר מחזיק ב-נוקיה E71 . עכשיו, מי הוא איש הפרסום-היחצן של סלקום? רני רהב. כדי לאמת את ניחושי חיפשתי בגוגל את מספר הנייד של רני רהב מצאתי אותו פה. הקשתי את מספר הנייד שלו והינה מה שיצא:

exposed-cellcom2

צירוף מקרים? ניחוש פרוע? לא יודעת. מה שאני כן יודעת זה שהקלות הבלתי נסבלת הזאת מול האדישות הבלתי מובנת של הצרכנים תגרום לכך שהיום זה רק הדגם של המכשיר ומחר גם ימכרו את המיקום שלכם בלייב על מפת ה-GPS שחברות הסלולאר מספקות לנו בחינם. כלום לא בחינם בעולם של כסף. ביום שתיבנו את זה יפתחו גם לכם העיניים.

Facebook Comments

עלינו הגר