ביביומטרי, מה יקרה כשתביעות האצבע שלנו יהיו במאגר?

מה זה השטויות האלה? איפה הפשרה בדיוק בחילוק המאגר? כאילו, מה, אנחנו כאלה מטומטמים? כאלה עיוורים? עושים לנו הפרד ומשול ואנחנו קוראים לזה פשרה?

תהרגו אותי, אני לא מבינה. מה שכן יש בשורה חצי טובה לפראנואידים בינינו שכבר הכינו את התיק לנווה תרצה או למעשיהו (תלוי מין כמובן): הוסר עונש מאסר בן שנה למי שיסרב לספק טביעות אצבע . אבל ביטול סעיף זה מצריך ניסוח מחדש, ובדיון מחר הוא יובא לאישור. בגלל זה זו בשורה חצי טובה. נראה מה תהיה האלטרנטיבה. מקווה שלא משהו בין 5 ל-7 שנות מאסר…

מעבר לכך, מטרידה אותי מאוד המהירות שבה מתבצעים הדיונים. ח”כ איתן כבל אמר היום בוועדה “אני מבין שאתם מתחרים בלאנס אמסטרונג במירוץ”.
למי שלא יודע: שיט-רית, קובע דיונים מרתוניים, בהם כמעט לא משתתפים ח”כים נוספים פרט לו. היחידים שיכולים להצביע בוועדה הם ח”כים, ומן הסתם אין להם זמן להגיע כל יום לדון רק בזה, היות ויש עוד דברים חשובים על סדר היום. מה שקורה בסופו של דבר הוא הפארסה הגדולה ביותר של הדמוקרטיה: שיט-רית הינו ח”כ היחיד בוועדה שמצביע על אישור הסעיפים, ולכן כולם עוברים פה אחד, תרתי משמע.

אתם מבינים, “הוועדה”, זה איש אחד שקוראים לו שיט-רית. אז לכבודו גם הכנתי פוסטר. אפילו שהוא לא ראש ממשלה, ועל גופתי המתה שאיש כמותו יהיה ראש ממשלה בישראל.

אתם מוזמנים להפיץ את הכרזות האלו. ואם יש לכם כסף – גם להדפיס אותם להפגנה שמתארגנת במוצאי שבת

Facebook Comments

עלינו הגר