אומרים לא לביומטרי

המאגר הביומטרי דלף
מומחי מחשוב קובעים חד משמעית: הנזק למדינת ישראל הינו בלתי הפיך

זה אולי נשמע לכם מופרך, אבל תזכרו איפה קראתם את הכותרת הזו פעם ראשונה, כי הפעם השניה תהיה יותר כואבת מאשר מוגחכת. רק בגלל שאני פראנואידית זה לא אומר שלא רודפים אחרי.

כיום, מסתובבת לה באין מפריע במרחב הקיברנטי, תוכנה המכילה את מרשם האוכלוסין השלם. יש לכם אימיול נכון? אם אתם לא מאמינים, תבדקו בעצמכם כמה קל להוריד את המידע על כל תושבי ישראל ישירות אל המחשב הביתי שלכם. בבזק בינלאומי כבר הלכו עם זה צעד אחד קדימה על עבר השקיעה הקפיטליסטית, ואף מציעים את מרשם האוכליסין כ”שרות למכירה”! הכל באישורו ותחת עינו הפקוחה של הממשל הקפיטליסטי רודף הבצע שימכור את אמא שלכם בעבוד נזיד עדשים, במיוחד אם הקונה היא האחות הגדולה מיס אמריקה.

אם זה עדיין לא הדליק לכם נורה אדומה מהבהבת, אולי תשמעו מה יש לשר מיכאל איתן להגיד בנושא? הוא חושב שזה יכול להיות גרוע יותר מאסון צ’רנוביל.
אני מבינה. השר כנראה לא שיכנע אתכם.
אולי תקשיבו למבקר המדינה הסבור כי קיים כישלון חמור בהגנה על פרטיות האזרחים?

תחשבו על זה: כל הנתונים שיש עליכם, זמינים לכל. אלו “סך הכל” נתונים. תחשבו מה יקרה כשמידע ביומטי פרטי שלכם ידלוף? ומי שחושב שזה לא ידלוף שיחשוב שוב, או שיקרא את הפוסט הזה מהתחלה. אז כמו שראיתם, לא רק שהוא דולף, הוא גם מודלף. הרי איך הפכה בזק בינלאומי את הנתונים שלכם למסחרה? מן הסתם היא קיבלה את הגישה למידע הזה מהגוף האחראי על המידע – הלא הוא משרד הפנים. מעל משרד הפנים יש ממשלה.

הממשלה שלכם, רבותי ונכבדי, מוכרת אתכם ב-39.90 לחודש.

אתם מבינים מה אני אומרת לכם, נכון? התסריטים הרעים מתחילים לרוץ לכם בראש. נכון?

ומה אם אומר לכם, שהכרטיס נסיעה התמים שעשיתם לחברת דן (בקרוב גם באגד), הוא כרטיס חכם שאוגר את המידע על ההתניידות היומיומית שלכם? שבעצם, כל פעם שאתם עולים על אוטובוס, שורת מידע עוברת למאגר הנתונים של דן, ותוך שניה הם יכולים לדעת היכן אתם. זה אך טיבעי כי תחושו עתה שנקלעתם לתוכנית האח הגדול, וכולם רואים אתכם קמים, אוכלים, מפליצים וחוזרים לישון.

רגע רגע, לא סיימתי. רציתי להזכיר לכם משהו שכתבתי פעם: למדינה שלכם כבר יש צילום ביומטרי שלכם שהושג במרמה וללא ידיעת המצטלם. אני מדברת על התמונה הביומטרית המופיעה על רישיון הנהיגה שלכם. אין לכם רישיון? אשרכם.

אתם מבינים את המגמה? מי שלא מוזמן לשאול. אני יותר מאשמח לפרט ולתת עוד דוגמאות ותסריטים עתידיים אפשריים.

אגב, מאיר שיטרית המנסה בכח להעביר את החוק במחטף, הוא סה”כ ח”כ. הוא שר הפנים לשעבר. מדוע הוא יו”ר הוועדה, ולא שר הפנים הנוכחי – אלי ישי? האם נתתם על כך את הדעת? אולי יש פה מניעים אישיים? אבל עזבו את הפארנויה האישית, אולי זה רק מהלכים פוליטים אשר מובלים ע”י האחות הגדולה שעושה מאיתנו שפן הניסיונות הקטן שלה?

האצבע היחידה שהממשלה המזורגגת הזאת תקבל ממני זה אצבע משולשת.
אתם איתי?
לא יהיה להם מקום למיליוני אנשים בכלא, ועוד לשנה שלמה על כך שסירבו לתת את תביעת האצבע שלהם.
שידחפו לעצמם אצבע. את שלי אני רוצה להשאיר נקייה.

עוד שבוע וחצי החוק הזה עולה לקריאה.
זה בידיים שלנו ובאצבעות שלנו לעצור את זה לפני שיהיה מאוחר.

אומרים לא לביומטרי!

Facebook Comments

עלינו הגר