בחילות דמוקרטיות

טוב. אני חייבת לנקות מעצמי את כל החודש האחרון,פלוס מינוס, שעבר עלי.

כשבישרו על בוא הבחירות, שמחתי. חיכיתי לבחירות הבאות כדי להתנקם בעלה ירוק על הסכין בגב שקיבלתי מהם. מבחינתי “הם” היו חברי ההנהלה דאז וכטל את סנדק את שמטוב. על בועז כעסתי כי אני הגנתי כל כך על הבנזונה הזה עם הפדיחות שהוא עשה בראיון עם MSN , למרות שיודה בזה או לא, הוא כל כך אידיוט לעלות לראיון מסטול, או מסטול מעייפות… על אוהד בעיקר באופן אישי, כי חשבתי שמעבר לבחירות וכל המפלגה וזה, התיידדנו מאוד, מה שלבסוף התגלה כבלון מלא באוויר ששפיץ קטן של עלה משונן מנפץ בשניה. על שלומי כעסתי כי מאז, לא שמעתי ממנו מילה. זה נכון גם לימים אלו, שציפיתי ממנו לטלפון, אך לשווא.

כעסתי עליהם שהפנו לי את הגב והתכחשו אלי כשהצהובון של המדינה ריסק לי את כל המוניטין בכותרת שער אחורית, ערב פסח 2006. כך נפדרתי מהם. בכעס, בבתי משפט, בתביעות, ובאיומים לתביעות אין ספור. בעיקר מצידו ובעידודו של אוהד, שכנראה מצא סיפוק בלהתכתש איתי מעל הפודיומים בדיונים הזויים בבתי משפט שונים בארץ. בעצם זו אני שהתחילה עם תביעות, אבל בבית דין לעבודה כי שכרי לא שולם לי.

הרבה מים זרמו בהגר מאז 2006. הסיפור הזה אומנם היה גם זה ש”בנה” אותי (ולא ערן ורד, אתה לא מקבל קרדיט! מה שעשית עדיין היה נורא!) אבל הוא נחקק דפי הוויקיפדיה והפך לכזה אייקון, שבשיעור מיתוג בלימודי העיצוב שלי הייתי מקבלת 100. אבל אני כבר מזמן לא סטודנטית ועמוק בחיים “האמיתיים”. מבינה שכל עיניין מפלגת “עלה ירוק” הוא סיפור הזוי, בזוי ובלתי ניתן לכיסוי. הכל הצגה.

אבל אז בעטו את אוהד החוצה. ופתאום הבנתי שלמרות המגלומניה שלו (שאגב היא תכונה נדרשת לפוליטיקאים ולאנשים מובילי דעת קהל) הוא כנארה לא היה בצד הנכלולי של המפלגה, ועצם זה שהוא הצליח לעשות את מה שהוא סיפר לי היום מראה שהוא רציני. הרבה יותר מהכוסית, הקומיקאי והסנדק. ככה זה נשמע – בדיוק כמו התחלה של בדיחה.

בחודש האחרון, עקב מובטלותי ועקב הסיבות המובנות, התעסקתי בעלה. דיברתי עם כל מי שיכולתי, מכל צד ודעה. הייתי בפגישה, גיששתי, חפרתי ולא מצאתי אוצר. שוב אותם תככים. אותם בלאגנים. יד ימין מביאה ראסיה ליד שמאל. הבטחתי לכולם שלא אצטט אותם. אבל את אוהד, שאיתו שוחחתי היום, לראשונה מיזה שנים, אני חושבת ששווה לצטט, אז איז (ובמיוחד לעז: עז עיז):

Ohad: ‫אתמול אגב, הנהלת מפלגת עלה ירוק הגישה בקשה למחוק את רשימת עלה ירוק לבחירות הקרובות. הנה סקופ לבלוג שלך‬
me : ‫באמת?‬
‫מה קרה?‬
Ohad: ‫כי הדביל סנדק הצליח לקבל את מעמד בא כוח הרשימה – אז הוא זה שיכל כביכול להגיש את הרשימה של המפלגה לועדת הבחירות – אבל אנחנו הרוב בהנהלה, וההנהלה החליטה לא לרוץ לבד אלא עם הניצולים, אז הוא פעל בניגוד להחלטות הנהלה ובניגוד לתקנון המפלגה.‬
me: ‫מי זה ההנהלה?‬
‫אני כבר מבולבלת‬
Ohad: ‫לא משנה, אני צריך ללכת.‬
me: ‫טוב

אז אני קצת מבולבלת, לא יודעת בדיוק מי הם חברי ההנהלה. אבל מקריאה בתגובות האחרונות פה, נראה שרוב ההנהלה של עלה ירוק של סנדק פשוט עזבה אותו וחברה לאוהד, וביחד הם יהיו אלו שאולי ידיחו את סנדק, יחד עם תביעה או שתיים ששמעתי שהולכים לדפוק לו איזה כמה אנשים שהוא עשה איתם עסקים ללא כיסוי כשהבטיח להם דברים, ניצל אותם את קשריהם ומעמדם, השתמש בהם וזרק כמו ממחטה מלאה בנזלת.

קיצר, התגלה הנחש האמיתי שרוצה להגיש לכם את פרי עץ הדעת, קורא לכם את ההילה, ותמיד מסביר פנים עם חיוך מזויף עד אין קץ.

חשבתם שפה זה נגמר? אז לא. בקרוב עוד חדשה מרעישה, אך בנתיים – תהנו מהשקט שלפני הסערה 🙂

Facebook Comments

עלינו הגר