עלק ירוק

בזמן שחלמתם להפיל את עלה ירוק, הם עשו זאת בעצמם: לפני כמה שעות כתב בפורום המפלגה שלומי סנדק-ביאליק, יו”ר עלה ירוק לכאורה, ש”אוהד שנדבק למפלגה כמו מסטיק לעקב הנעל” מחלקת הסיפרות של מערכת השב”כ.אורג מאוד התרשמה מיכולותיו המטאפוריות של היו”ר לכאורה, אותן הוא מפזם בכל ראיון מזדמן. קצת לפני זה הוא כתב שאוהד סוחט אותם, והוא מעדיף לא לרוץ בכלל על פני הכנעות לסחיטה. שתמות נפשו עם פלישטים – אם סנדק-אלתרמן לא רץ, אף אחד לא ירוץ. אין מפלגה.

בחדשות ערוץ 2, הייתה הערב כתבה על המפלגות הקטנות שעומדות בתור ובקור 48 שעות לפני הפתיחה של רישום האותיות בקלפי. הפלא ופלא – נציגי הסטלנים שהגיעו באיחור היו ממחנה שם-טוב. זאת אומרת, זה היה שם-טוב והפודל האמיתי שלו: משה ששון (לידיעת הקורא המתמיד, רענן – הפודל של שם-טוב כהגדרתך, התמרד ליוצרו והצביע בעד הדחתו! כך נמסר ממקורות יודעי דבר). כיוון שהם הגיעו באיחור אופנתי, האותיות שרצו לרשום נתפסו. כן, ה”קנ” כבר לא שלהם. מה שמוזר זה שאש”ט שם. איפה היה שלומי סנדק-צ’רנחובסקי שטוען להיות יו”ר המפלגה לכאורה?

אך בכל מה שקשור לעלה מחוק – הכתבה הזאת היא לגמרי חדשות של אתמול. בוואינט על המבזק הבא:

עלה ירוק לא רשומה כמפלגה
יופי אש”ט, הצלחת להרוס את מה שהצלחת להרוס!

אז אחרי זה, אני לא מבינה איך יכל שלומי סנדק-עמיחי לכתוב: “היום בבוקר קיבלנו הודעה משמחת מרשם המפלגות וכפי שזה נראה עכשיו, ביום ראשון ה- 28/12 אגיש לועדת הבחירות של הכנסת את הרשימה שלנו, שכן רשם המפלגות שוכנע שהגירסה שלי היא האמת ואילו הגירסה של אוהד היא… תבינו לבד. ” מסתמן שעלה ירוק לא תרוץ לכנסת. מה שאומר שאין השנה כספי מימון מפלגות! ואולי כל הפארסה הזאת שמנסה לקדם את התחת של עצמה במקום את לגליזצית הסמים הקלים, תעשה אחורה פנה, ותפנה את הבמה הקנבואידית למישהו אחר. אולי תרד מרצונה להתמודד לכנסת ותפנה לכיוונים יותר מעשיים כמו לוביסטיקה למשל, שכן נושא אחד לא ממש מצדיק קיום מפלגה כי חוץ מלגליזציה הם לא מקדמים דבר, וגם זה מוטל בספק.

מבולבלים? גם אנחנו…

והינה הידיעה בהרחבה על האפוקליפסיה של קידום הלגליזציה גם בוואינט

בכל מקרה, עלה מחוק הם לא המפלגה הירוקה היחידה שעומדת ליפול גם הירוקים מסוכסכים פנימית קשה, שוב – משחקי אגו וכסף. אחרי שויסנר ניפנף את הדס שכנאי מרשימת הירוקים למועצת העיר תל אביב, זו ותומכיה החליטו להדיחו. מה עשתה שכנאי לויסנר, שגרם לה למצוא איזה סעיף שאומר שיו”ר לא יכול לכהן יותר משתי קדנציות במפלגה, וזו השלישית של ויסנר, עד כדי הגשת תביעה שעצרה את הרשמת המפלגה לבחירות? אנ’לא יודעת. מה שכן אני יודעת – זה רק קצה הקרחון של מה שהולך לעשות לויסנר את החיים קשים, עד כדי מחיקתו מהמפה הפוליטית (אמן אמן).

פייר? התאכזבתי. לפני כחודש פנו אלי נציגים מטעם מובילי הקמפיין של עלה ירוק (בכוונה להשתיק אותי למשך הבחירות הקרובות) ולהעסיק את הסטודיו שלי – פרה חיצונית, לעיצוב הקמפיין. הייתי בישיבה אחת, מגניבה ופורה עם העזערן ורד, העיתונאי והעורךרחביה ברמן, הדודנמרוד קרת, וברכה גולשתעדי עליה, תיכננו סקיצות, ושמנו את האגו הפוליטי שלנו בצד למשך שלוש שעות תמימות בהם הרגשנו שאנו בעצם שוב כאן, כדי לקדם את המטרה שכולנו רוצים בה. היתה אפילו שמועה בנושא איחוד שלושת המפלגות היקורות – עלה ירוק, הירוקים והתנועה הירוקה. זו כמובן התפוגגה בעשן, וספק אם שתי הראשונות ירצו לכנסת לאור החדשות ביממה האחרונה. אגב ההרשמה לבחירות האלו מסתייביום ביום ראשון הקרוב. באשר לתנועה הירוקה, מישהו שמע עליהם משהו בכלל?


זו הסקיצה ללוגו החדש שעוצב בפרה, לאחר ישיבת הקריאטיב. הלוגו שהם אפילו לא ראו, וגם לא יקבלו

זו לא הייתה הפנייה היחידה שקיבלתי מעלה ירוק במהלך החודש האחרון. התקשר אלי אחד מההנהלה החדשה וניסה להלהיב אותי בזה שרוצים אותי בחמישיה הפותחת. זה אחרי שהם לא חתמו איתנו על חוזה לקמפיין ועשו כל מיני שטויות כגון – לשלוף את הקלפים החזקים היחידים שלהם, בניגוד מוחלט למה שיועץ להם ע”י הצוות הקריאטיבי. אמרתי לו שעד שאני לא מקבלת טלפון משלומי או בועז, אין מה לדבר בכלל.

אבל איך אבא שלי אומר:פעם חרא, תמיד חרא. צודק. עברו שבועיים, ולא שמעתי מהם דבר, לא משני הליצנים ולא מחבר ההנהלה ההוא שטילפן אלי. לא מבינה מה הקטע, גם לא ממש איכפת לי כי לא חוזרים על אותה טעות פעמיים. המטרה לא מקדשת את כל האמצעים, ואני לא זבוב שנמשך לחרא. וחרא זה שם השחק בעלה ירוק. זה לא שאני מצדיקה את שם-טוב על התנהגותו ופועלו, שהיו מנוגדים תמיד לדרך אותה אני ורבים אחרים דיימנו למפלגת הזו, אבל תכל’ס מה שעשו לו הוא די מגעיל – השתמשו בו כפועל שחור, שתפקד כסוגשל יו”ר בין הבחירות ועכשיו העיפו אותו לכלבים, ולא טורחים להסתיר את העובדה שהם פשוט צוחקים לו בפרצוף, שולחים לו החלמה מהירה וכל מיני שיט.

אש”ט, אחרי הכל גם אתה מתגלה כתמים גדול. אולי עכשיו אתה מבין מה זה כשמפנים לך את הגב, תוקעים בו סכין ומסובבים. ועל כן אאחל לך החלמה מהירה, לא “ממצבך הנפשי המעורער לגמרי” שמנפנפים בו וכטל וסנדק בכל כתבה שהם מתראיינים, אלא מהפצע המדמם של האגו הנפוח שלך.

קיצר, אני מאוכזבת. חשבתי שעכשיו כשבגימלאים מתפוגגים, סוף סוף תהיה מפלגה ירוקה בכנסת, ולו רק כהצבעת מחאה, ומישהו ידאג שזיהום האוויר לא יהיה בחריגות של מאות אלפי אחוזים, שיכניסו את עיניין המחזור לחוק ויתחילו לגבות כסף על אשפה שאוספים לפי משקל, שלא ימכרו את מעט הריאות הירוקות ושטחי החוף לאילי הון, ושזכויות בעלי החיים יתחזקו והעונשים על התעללות בהם יוחמרו. שמעו מה אני אומרת לכם: ב-2009 , כל זה, לא יקרה.

Facebook Comments

עלינו הגר