כוכב הבובלילים

בוביל מתגאה בניסיונו לסרסר בחורה תמורת כסף. מתוך תוכנית הפח הגדול.

אין לתאר.
פשוט אין מילים לתאר את הגועל שאני חשה כלפי הייצור הנאלח הזה.
הערב, אני קוראת לכל מי שידו על ה-SMS: הגיע הזמן להדיח את הדורבן.

מכל מגיפת תוכניות הראליטי שמתפשטת בין הערוצים המסחריים ומדביקה אחת את השנייה בכל “פריים-טיים” עם מערכת חיסונית בתפקוד לוקה בחוסר עומק, ובחוסר ויטמינים מקבוצת ה”איכותיים” הארצישראליים, יצא אייקון אחד מוסכם לכל הדעות: יוסי בובליל.

בניגוד למה שחושב ליאון – אוחץ’ המחמד – עינב היא זו שצריכה ללכת ולתת לדורבן להתמודד בעצמו בבית, בלי שתהיה מי שתריב בשבילו על לחם שחור וריאות שחורות, תבשל לו ועוד תיתן לו לקרוא לה שרמוטה.

אני מודה שגם אני אמרתי לא מזמן שאני מוכנה ללכת לווילה רק כדי לבוא להשתחוות מול מלך הבובלילים. הוא פשוט הצליח להצחיק אותי כל כך בימים קשים, ועל כן אני אסירת תודה ומלאה ביראת כבוד. אולם בובליל וכבוד זה עניין חד כיווני, כיאה לזן הזה שחושב שאנחנו ה”כוזרים” חושבים את עצמנו ועוד כל מיני “אוי אוי אוי” שהם נוהגים לפלוט בקולולושיותם.

אתמול ראיתי סרטון על זן נדיר של קופים, בונובו שמו, שחי רק בקונגו ולא נמצא בגני חיות עקב ההתנהגות המינית שלו שכמעט זהה לזו של בני אדם, מה שהופך את ההתבוננות בכלוב לסרט פורנו שלא הולם זמן איכות בשבת משפחתית עם האישה והילדים.

בעוד הבונובו הוא בעל ידע נרכש, כך למדו מדענים מגידול הזן בסביבת בני אדם, הבובליל לא מתעניין אפילו בהתנהגות של בני מינו הסובבים אותו, לכן הוא עולה כל שבוע על הגריל. אולם הבובליל שורד. נשאר לי לתהות מה תביא עלינו האבולוציה לדור הבא – יותר אנשים-בובלילים או יותר קופים-בנובויים?

ומה אם יתבלבלו (לשניהם היכולת להתבלבל ולהיכנס בדלת זכוכית. רגע אני לא בטוחה לגבי הבונובו) אלו עם אלו ויצרו זן חדש שישתלט על העולם? לפי מצב הפריים טיים, אם לא נתחסן בהקדם נמצא את עצמנו בסרט – עם בורקס, פופקורן וכל דבר אחר שייתן לנו לוק של התחת של עינב – של כוכב הבובלילים

Facebook Comments
תגיות:

עלינו הגר