יש אלוהים!


ברוך שלא עשני טיפשה, ברוך שמצא לי דירה. יאה מאן ואימרו אמןןןןן!!!!!!!1

אחרי שהחזרזירים העלו לנו באלף שקל את שכר הדירה, החלטנו שבחלום בלילה שהם יקבלו 4000 בשביל 30 מטר, ונכנסנו למרוץ מחפשי הדירות בתל הביב. לפני יומיים, כשהתחלתי ממש להלחץ התחננתי לאלוהים שיעזור לי למצוא דירה. אז כנראה שיש כזה כי חתמנו היום חוזה!! הצחוקים, העצבים, ההלם, ההזיות ושאר פרטי ירקות בטור הבא של “ג’ינג’ית עצבנית” ב-24 דקות, ביום שלישי הקרוב, חינם ברכבת, בארומה ובתחנות הפייס ( הידועות גם בשם: “הבוטקה הכתום”). קיצר, הבטחתי לאלוהים שאם הוא מוצא לי דירה, אז אני מדליקה נרות בשישי. וכך עשיתי.

רוצים לראות?

נכון שהיא מקסימה? והמיקום… בכלל אין מה לדבר, בלב מעוז הברנז’ה.

  • חוצמיזה, מצאתי כל מיני תמונות ששכחתי מהן, והן שוות את הבמה הזאת:
  • ראשית כל, הרשו לי להשוויץ בסטיקר המיתולוגי והידוע לשימצה “כולנו נפסיד” שלי ושל העז, ממלחמת לבנון השנייה שלא רק מככב בכל מיני פינות בעיר ובדסק החדשות של העיתון של המדינה, עכשיו הוא צץ ברשת באיזו גלריה של צלם. ממש הפך להיות מוקד עליה לאטרקציה אומנותית מודרנית עם אמירה פוסטפלצניסטית.


    גאוות יחידה

    דבר שני, מי אמר שלהיות תומכת גרפית -טכנית זה לא יצירתי? הינה מה שקורה שנותנים לי לעשות QA למודעות אבל, בדיוק כשהודיעו לי שהעלו לי את השכ”ד באלף פאקינג שקל.

    וכשאני חושבת על חזרזירים, אני לא יכולה שלא להזכר ב-pigis (חוץ ממך מאיר’קה, נשמה!) לובשי הכחולים ששונאים את האנשים הירוקים, החומים ושאר צבעי הקשת. אז הינה לכן פיגמוביל חונה באדום לבן. ראיתי בדרך לעבודה, שלפתי המצלמה, הרגשתי בתזונה, וכנראה ששכחתי מיזה כי צילמתי אותה ב-31/10/07 ולא עשיתי בה כל שימוש עד היום. אבל מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא. לא?

    אחרון חביב – שני מטר מהדירה שאני עוזבת נמצא פאב שקוראים לו…


    פאב צימרמן

    ולא, אין לי שום קשר לא אליו ולא לבעלים, למרות שאשמח לקבל בירה או שוט של ייגר על חשבון הבית בעבור הפירסום 😉

    ולסיום סיומת, המלצה חמה (במיוחד) תוכנית רשת חדשה בשם “דבר הבוס” מבית היוצר של העזים ערן ורד ורחביה (ריק) ברמן. אחלה חומר ל”ג בעומר, צחקתי ים. מקווה לפרקים נוספים ומצפה כבר בקוצר רוח למטעמי הבחירות ההולכות וקרבות.

    שיהיה בשעה טובה, ושבת שלום, ולא לדאוג, אני לא חוזרת בתשובה!

    Facebook Comments

    עלינו הגר