לפעמים חלומות מתגשמים

פורסם ב-3/6/08
24 דקות

אומרים שאם רוצים משהו ממש, בסוף הוא יהיה שלכם. רק שהניסיון המר שלי לימד אותי להיזהר עם מה שמבקשים, כי בכלל לא בטוח שכדאי לקבל אותו

כשהתלוננתי על עייפות כתוצאה ממעט מדי מנוחה, הציעו לי כל מיני חכמים להודיע לבוסים שאני חולה, וכך להשיג לעצמי יום חופש אטרקטיבי במיוחד, שבו לא רק אנוח ואחסוך לעצמי ממכסת ימי החופשה הזעומה שיש לי — אלא גם אזכה להתעניינות של הקולגות בשלומי.

כל החיים אני מתעקשת להיות יותר ישרה מסרגל אבל כנראה שאם מחשבות עוברות בראש, גם אם זה רק בגלל שקראתי אותן, יש להן השפעה אנרגטית חזקה. בעוד אני בזה לרעיון החולה המדומה — חליתי על אמת. עלה לי החום, האף נזל והגרון האדים. גררתי את עצמי למיטה, עם הרבה זמן לחשוב: האם באמת כל מה שחולף לי בראש עלול לקרות?

לפני בערך שנה הדבקתי על דלת הכניסה לדירה שלי תמונה שמצאתי ושהדהימה אותי: ערימות על ערימות של כסף, כמויות בלתי נסבלות, בלתי נתפסות. כל מי שמבקר אותי נעצר בדרכו החוצה ובוהה בתמונה. לרוב מתפלק איזה “פאק!” לאוויר ומיד מגיעה השאלה המתבקשת: “מה זה הדבר הזה?!“. כסף, הרבה כסף מעסקת סמים גדולה, אני מסבירה. היא תלויה פה כי אומרים שאם תסתכל על משהו הרבה ותרצה אותו ממש, בסוף הוא יהיה שלך.

מיליונרית אמנם לא נהייתי, אבל אני לא יכולה להגיד שלא השגתי דברים אחרים שחלמתי עליהם בשנה האחרונה. ככל שהמטרות שהצבתי לעצמי היו יותר ברורות, כך היה להן יותר סיכוי להפוך מחלום למציאות. ככה זה, החיים זה לא תוכנית כבקשתך וכדי להשיג דברים צריך להתאמץ ולעשות דברים שיכולים לעזור לרצונות ולבקשות להתגשם.

כשווינסטון צ׳רצ׳יל אמר “אתה יוצר את היקום שלך בזמן שאתה מתקדם”, הוא לא חשב על זה שיש אנשים שרצים כל החיים שלהם בלופ, אחרי הזנב של עצמם. נתקלים שוב ושוב באותם דברים רק עם אנשים אחרים ובמקומות שונים. לפעמים צריך איזו יד שתבוא ותשלוף אותך מתוך זה או לפחות תביא לך סטירה שתעיר אותך. מה שלא יהיה, חשוב תמיד לזכור להיזהר עם מה שאתה מבקש כי יכול מאוד להיות שאולי תקבל אותו.

Facebook Comments

עלינו הגר