תל הומלס

homeless.jpg

פורסם ב-26/05/08
24 דקות

עכשיו הומלס זה כבר לא רק שם של אתר. זו בדיחה עצובה שעברה כל גבול. להעלות שכר דירה בחמישים אחוז בין לילה בהחלט מצדיק לעבור לגור בכיכר רבין, מול העירייה. אולי חולדאי, שאמור לעבור שם כל בוקר בדרך לעבודתו, יתעורר ויראה מה קורה לעיר שלו, ככה שנייה לפני הבחירות, ויעשה משהו עבור אלו שבזכותם תל אביב כל כך ססגונית ותוססת ונחשבת לאחת ה־ערים בעולם.

עוד מעט יש בחירות בעיר, וזה בדיוק הזמן לתקוף את דרקון הנדל”ן המשתולל בתל אביב. לצאת לרחובות ולהפגין על זכות התושבים לשכ”ד הגיוני, לקחת שקי שינה ולהצטרף לבחור בכיכר, אולי אפילו לשבות רעב. כי אחרי ששילמנו שכר דירה כבר לא נשאר לנו כסף לאוכל.

צריך לחוקק חוק שיגביל שכר דירה ויגן על השוכרים, חוק שיעצור את בעלי הדירות החזיריים, לפני שהבדיחה של “אפי מידבר” מארץ נהדרת תהפוך להיות אמיתית, וכל שני וחמישי יעלו את השכ”ד ב־400$. לכן מי שטרם שינה את הכתובת מהיישוב שההורים גרים בו, לעיר שבה הוא חי ומשלם מיסים – זה הזמן. כי יש לנו הזדמנות לעשות שינוי ולהעיף את מי ששם עלינו קצוץ, וחי מהארנונה שאנחנו משלמים.

אם חולדאי לא ידאג לשמור על צביון העיר הצעירה והתוססת, שמורכבת ברובה מאמנים ואנשי רוח דלי אמצעים וצעירים תפרנים בתחילת דרכם שמחפשים את העתיד בעיר הגדולה, וימשיך למכור אותה לעשירים ולתת להם למשול בעיר במקומו — אז נגמר לו המנדט. כשכל אלו יעזבו – העיר הלבנה תהפוך לאפורה.

Facebook Comments

עלינו הגר