אונס במחשבה תחילה

zona.jpg

פורסם ב-24 דקות
15/4/08


הכי קל לטאטא את הלכלוך מתחת לשטיח. מיסוד הזנות לאו דווקא אומר ניצול נשים והתעללות בנשים

המדינה קוראת לכם לאנוס! גברים חרמנים שלא יכולים לשמור את הזרג במכנסיים, צאו בהמוניכם ולכו לאנוס! תנו למקל הקסם להוביל אתכם אל הקורבן ואל הפורקן. כי אם תעמוד דעתכם על פורקן ותלכו לזונה, תשבו בכלא חצי שנה. בנוסף תשלמו לה אלף שקלקלים חדשים. קצת יקר לא? אז לכו לאנוס, כי על אונס תקבלו מקסימום חודשיים עבודות שירות. אם בכלל.

במקום לאמץ את הצעת החוק של ח“כ אלחנן גלזר מסיעת הגמלאים הקוראת למיסוד הזנות — שתאפשר לפקח עליה ולשחרר את הזונות מסרסוריהן — מאמצת הכנסת את הצעת החוק של זהבה גלאון מסיעת מרצ, המציעה להכניס למאסר של חצי שנה את מי שיילך לזונה. המדינה שולחת דה פקטו את שלוחי הרסן לאנוס. פשוט כי זה משתלם הרבה יותר. אל תתבלבלו, זה לא חוק שבא להגנתן של הזונות. הוא בעיקר יגרום לכך שלא תהיה להן פרנסה. ויותר נמוך מאיפה שהן היום אי אפשר לרדת.

בסוף מארס זומנו לכנסת שתי זונות, לדיון בחוק למיסוד מקור פרנסתן. הן ישבו שם וגוללו את סיפור חייהן האומלל, על המצוקה, ההשפלה והמכות שקיבלו. והגמלאי הנרגש משך את הצעת השמוק שלו בחזרה, מתרץ בכאבן את הזיוף בסוף הקונצרט עליו מנצחת הגברת גלאון, שעשתה שימוש זול ופופוליסטי בשתי בחורות מסכנות. סוג של זנות רגשית, לא? במיוחד כשהן מספרות איך, בלית ברירה, הן עצמן פנו לזנות. שמעו, אף אחד לא הצמיד להן אקדח לרקה. אני למשל הייתי מעדיפה כבר לנקות בתים. בחיי זה כסף טוב!

אפילו המדינה חושבת שניקיון זה עדיף, כי הכי קל לטאטא את הלכלוך מתחת לשטיח במקום לטפל בבעיה עצמה. מיסוד הזנות לאו דווקא אומר נירמול של ניצול נשים והתעללות בנשים. זה אומר לשחרר אותן מהתלות בסרסורים, לפקח על היגיינה בבתי הבושת ולספק אמצעי מניעה הולמים. לעומת זאת, החוק החדש לא אומר שיפסיקו ללכת לזונות או שהמקצוע הזה יעלם. כי הוא לא יעלם, לא ממדינת ישראל ולא מהעולם. כמה שיותר מהר נשכיל לטפל בזה, כך נחסוך לעצמנו הצעות חוק מטופשות ובלתי ניתנות לאכיפה. ובינינו, כל גבר בכנסת שיתמוך בחוק הזה הוא צבוע. וכל אישה שתתמוך בו היא טיפשה.

אז אל תתפלאו אם תשמעו איזה קול שאומר: “הלו גברת! תפתחי, זה אני! דוד־הכי־טוב־שלח־אותי לעשות איתך קומבינה במאה שקל, מאחורי הגדר. או מאחורי המקלט. העיקר שיהיה שם איזה מאחורי, שיהיה קל לדפוק”. כי כמה קל לדפוק את הנשים. לא משנה באיזו דרך ועל ידי מי, הכי קל לדפוק נשים. אבל זה כל כך גרוע כשזה בא מאישה שלא מבינה איזה נזק עצום היא עושה. כנראה שגם היא נדפקה. או כנראה שלא…

Facebook Comments

עלינו הגר