חסר לכם אידיוט?

ולמה אני שואלת? כי קיבלתי עשרות פניות ובקשות לעשות פוסט על המחוקים, ואחרי שליקטתי קצת חומרים (בעזרתכם הנדיבה), וגם כיוון שיש שמץ של ריח בחירות (מי יודע?) מצאתי משהו לספר לעולם או למי שפיספס את המלחמה האמתית המתחוללת בחודשים האחרונים בין מפלגת הירוקים למפלגת המחוקים. הירוקים תובעים מבג”ץ לשנות את שם מפלגת עלה ירוק כיוון שירוק זה האג’נדה של הירוקים, והם חושבים שלהם בעלות על כל פועל יוצא משורש י.ר.ק היות והשורש מופיע בשמן של שתי המפלגות, עלול להגרם בילבול אצל קהל הבוחרים. בילבולי ביצים, באמת. אבל מה שקרע אותי (איזה פדיחות, קראתי את זה בלובי של המלון והתחלתי להתפוצץ מצחוק בקול שסובב אלי לא מעט מבטים) היה סעיף 20 שצוטט מתוך הפורום של עלה ירוק:

bagatz-yerukim.gif
מתוך העתירה שהגישו מפלגת הירוקים נגד עלה ירוק למתן צו לשינוי שמה המשתמש בשורש י.ר.ק.

למסמך המלא הקליקו כאן.

עזבו את העובדה שכתב התביעה של הירוקים מגוחך, לפחות בעיניי, סעיף 20 מאיר באור שלילי את עלה ירוק, ומחזק את הטענה שאין שום הצדקה לקיומם, וכי כל עצם הוויתם אך ורק פוגעת בדברים חשובים כמו איכות סביבה ולגליזציה. חוסר הרצינות שלהם, והמגלומניה של העומד בראשה הם מתכון רע לדברים שחשובים למי שמתבלבל לבחור בהם, ומי שפעם התבלבל – לאחר מכן התפכח וברח מקופת השרצים הזו שלא ברור אם הם עובדים על זולתם או על עצמם.

את כתב התביעה הזה הורדתי ממייל ששלחה המפלגה בו היא מבקשת את עזרת ציבור עוכרי הדין. ואני שואלת: מה עם העו”ד המהולל ליאור פרי? האם הוא לא מספיק טוב? או האם חלילה גם הוא התפכח ונטש אותם לאנחות? וכך נכתב:

הודעה דחופה לתומכי עלה ירוק בעלי רקע משפטי

* אם יש לך חבר/ה בעל/ת רקע במשפטים – אנא שלח/י לו את המייל הזה *

המשך עלילות המלחמה שמנוהלת נגדנו על ידי פאר ויסנר, הפועל כבעל השליטה היחיד ב”מפלגת הירוקים לאיכות החיים והסביבה בישראל”:

“מפלגת הירוקים לאיכות החיים והסביבה בישראל” (6 מילים) הגישה מספר עתירות לשינוי השם שלנו, עלה ירוק (2 מילים), בטענה שציבור הבוחרים של המפלגות מורכב מאנשים צעירים וחסרי מודעות, שעשויים “להתבלבל” בין המפלגות. כמו כן נטען כי השורש י.ר.ק. על כל הטיותיו, כמו גם האידיאולוגיה ה”ירוקה”, שייכים להם ומוגנים בזכויות

LOL

עד כה, בכל בתי המשפט בהן נדונה העתירה, היא נדחתה, וכעת היא הוגשה לבג”צ.

מכיוון שנגמר לנו הכסף בעקבות העתירה הזאת, הודענו לעורכי הדין שלנו שמעתה נייצג את עצמנו בעצמנו. [הדגשה לא במקור ה.צ]

לכן אנו פונים אליכם – תומכי המפלגה בעלי רקע משפטי (סטודנטים, סטאג’רים, עורכי דין ומשפטנים בכלל), המעוניינים לקחת חלק בניסוח התגובה שלנו לעתירה שלהם.

את העתירה שלהם אפשר להוריד כאן. אנא פנו אלינו במייל חוזר, ותכתבו בקצרה מה אתם חושבים על המקרה וכיצד תוכלו לעזור לנו. בינתיים גיבשנו קו כללי לתגובה ואנחנו צריכים בעיקר לקבל פסקי דין וחומרים אחרים, כמו גם עזרה בניסוח סופי של כתב התגובה. הכוונה מדויקת יותר, תינתן לפונים במייל חוזר.

* את העזרה ניתן להעניק לנו באופן אנונימי לחלוטין

* מי שיבחר לסייע לנו באופן גלוי – יקבל קרדיט באתר המפלגה

תודה רבה,

עלה ירוק

במכתב הזה שהגיע אלי למייל, זיהיתי דבר מטריד. לעלה ירוק נגמר הכסף. ובכן ידידיי, נשאלת השאלה (כולם ביחד): לאן נעלמו מיליון ושלוש מאות אלף ש”ח (כספי מימון הבחירות שקיבלה עלה ירוק לאחר ההפסד בבחירות 2006)? כבר נמאס לי להגיד, כספי המיסים שלנו וכו’, הקלות הבלתי נסבלת של השחיטות, ועוד בטרם כניסה לכנסת. אבל העיקר שלי יש חסינות תביעות מהראיס ולכן בששון ובשמחה אזמין אתכם לצפות בטעימה מתוך קמפיין הנגד שייצא בבחירות לכנסת ה-18, יהיה מתי שלא יהיה. תביאו פופקורן. צפייה נעימה!


עלה ירוק – ממגורשים למגרשים from Elections Kid on Vimeo.

הפוסט מוקדש באהבה לרענן ועידן.

Facebook Comments

עלינו הגר