סקס מסאג' וסירופ מייפל

toor.jpg

פורסם בתאריך 6/2/08
24 דקות

כאילו החלונות האדומים נסגרו באמסטרדם ונפתחו כאן – בהאנגר 11 בנמל תל־אביב. כך נראה פסטיבל הסקס הראשון בישראל

דמיינו לכם שדרה אינסופית של צעצועי מין מכל הסוגים, הגדלים והטעמים, חשפניות חשופות חזה מתלטפות עם עמודי מתכת, מיטות מסאז׳, אורות אדומים וסגולים, עשן במגוון ניחוחות, תותים בקצפת, אלכוהול כמים וים של אנשים, חלקם לבושים. כאילו החלונות האדומים נסגרו באמסטרדם ונפתחו כאן — בהאנגר 11 בנמל תל־אביב. כך נראה פסטיבל הסקס הראשון בישראל.

במבט ראשון, זה נראה כמו יריד מותגים שכיבו עליו את האור. הרבה דוכנים והרבה אנשים. הדוכן המושקע ביותר הוא של ”דורקס” שלצידו בתוך קונדום ענק קופצים להם זרעונים ומשחקים כדורגל. בשאר הדוכנים אין עיצוב ממש, כזה שקורא לך לבוא (כי בין כה, אתה תבוא), רק הפרדה שתוחמת אותם. אילו היו מורידים את הקירות הזמניים, זה היה נראה כמו חנות הסקס הגדולה בעולם: דילדואים, ויברטורים, בגדים קינקיים או סתם סקסיים, חומרי סיכה וטעם ועוד כל מיני צעצועים עם חורים, נקודות, צלעות ובליטות לא ברורות.

למרות שהבטיחו רוב גברי, המין הנשי בולט ברגליים ארוכות, חשופות ומגולחות למשעי. נראה שדווקא האווירה ההמונית מקלה על בנות המין היפה, והן בוחנות, נוגעות ובו־ דקות מכל הבא ליד – משוות גדלים, צבעים ומהירויות. אילו הירקות שמכרה רחב התנ”כית היו עם בטריות, כך היה נראה השוק.

את תשומת ליבי משכו דווקא הצעצועים של הבנים. “זה נורא נעים” אמרתי למוכרת שדרבנה אותי להכניס את האצבע לפלאשלייט שעשוי מסוג של חומר שנקרא “סופר סקין” המעוצב בצורת איבר מין נשי ויושב בתוך כוס שחורה שנראית כמו פנס. יש גם פלאשלייט רקטום (זה נראה נורא קטן!) ושפתיים (פה) ועוד אחד עם חור לא ברור שמזכיר קופת חיסכון. ומה עם הבנות? להן יש את “מר לימפי” – בשביל הצחוקים. הוא רך מאוד ואי אפשר ממש לעשות איתו משהו אבל הסבירו לי שהוא להיט בקרב הלסביות, ממלא את החסר במכנס להשלמת הלוק הגברי.

איפה שיש סקס, צריך להיות גם אוכל. זה חלק בלתי נפרד מהמשוואה. מפלי שוקולד שולחניים מקבלים את פנינו לצד תותים עם קצפת ופנקייקים בסירופ מייפל. אבל המנה האחרונה לא לאכילה: ממש לצד המתוקים, פרוסות מיטות מסאז׳ והמעסים במקום ישמחו לשחרר אתכם על בסיס מקום פנוי – אין תור ואין מספרים. מפאת הפומביות אני מוותרת על ההצעה המפתה לקבל מסאז׳ שמנים ארומטיים: “את יכולה להוריד חולצה ואני אפתח לך את החזיה כשתשכבי על הבטן” (כן בטח, שנייה) ומסתפקת במסאז׳ תאילנדי על יבש.

Facebook Comments

עלינו הגר