איזה מזל שיש עיתונים

עוד מעלילות הוט בארץ הלבה…

“תקלה אזורית” מהדהד בראשי הקודח קולה של הנציגה שהוקלטה בהודעה בתמיכה הטכנית של הוט. “תקלה איזורית… עושים את מירב המאמצים” המבטא הרוסי הכבד חוזר שוב להלום ברכותיי, נבלע ברעש הסביבתי שהוקלט גם הוא. כאוס, בלאגן, חוסר מקצועיות…

חברות הכבלים בארץ הן פשוט מתחת לכל ביקורת והגיע הזמן שמשרד התקשורת ירים את הכפפה. לא ייתכן שאני אשלם להם 300 שקל ואקבל בתמורה מוצר מקרטע עם שירות בניחוח שתן מרוכז. ואם משרד התקשורת לא יואיל לעשות את עבודתו, כנראה שהה(ג)ר יצטרך לבוא למוחמד.

עזבו את השיעמום הנורא של להיות מנותק תיקשורתית. בשבע בערב, עזבתי את המשרד בידיעה שאוכל להמשיך לעבוד מהבית, לסגור עוד כמה מיילים, לקבוע לי כמה פגישות ולעשות קצת סדר בבלאגן. והכל היה אמור להעשות בשלט רחוק, להתחבר מהמחשב בבית למחשב במשרד ולעבוד כשעל הביירכיים יושב סילביו שלי, מגרגר בהנאה, וסטורפל הפרה, מתחכח ברגלי ומיילל מו-ייאו לכל עבר, כאילו מספר לי מה עבר עליו כל היום, כשלא הייתי בבית.

זה הפוסט הראשון שאני כותבת באופליין, וההרגשה איך לומר, מחניקה. יש בזה משהו, אולי פחות סקסי, אולי פחות מרגש, לכתוב בוורד, ולא באפליקציה של וורדפרס. אז האינטר-מת, וקו הטלפון גם… בכבלים כמובן אין מה לראות בטלוויזיה… נשארתי לבד, עם החתולים והעיתונים.
______________________________________________________

נכתב אתמול ב-23:00

Facebook Comments
תגיות:

עלינו הגר