קנ לקטין

אחרי שניסו לפנות לקהל היעד המבוגר באיזה קמפיין אווילי שזכה לסלוגן “קנ לזקן” מנסה המפלגה האולטרה ליברלית לפנות לקהל יעד חדש. בעלה ירוק כנראה ממש התחלקו על השכל. מישהו שם בהחלט הגזים וחצה את כל הקווים. כמה שאני לא אנסה להשתחרר מהטימטום של המפלגה הזאת, הם לא מפסיקים לעשות שטויות, כאלה שלא מניחות את הדעת של כל אדם נורמאלי, ובמיוחד את אלו שתומכים בלגליזציה ומתעבים את הסטלנים המטופשים שלרגע לא נחים מלהנציח את הסטריאוטיפ המתבקש על חובבי הקנאביס.

יש דברים, שפשוט לא ניתן לעבור עליהם לסדר היום. כמה שלא אנסה להגמל, ההתמכרות הזאת לביקורת על המפלגה העלובה מאין כמותה, היא כנראה גדולה ממני ומעוד רבים וטובים אחרים. אז מה הפעם בתפריט? לכאורה- עידוד קטינים לשימוש בסמים.

1.jpg
מתוך אתר המפלגה המחודש

עלה ירוק מארגנת מסיבה ובוחרת להציג תמונה של ילד שבקושי סגר עשור, מחזיק בידו ג’וינט ונושף עשן סמיך. ואני אומרת – אם יש משהו שצריך להוציא מחוץ לחוק זה את המפלגה הזאת, שחוץ מדברים הזויים לא עושה כלום ובעיקר גוזלת כספי ציבור. אני בעד להוציא אותם ואת הרש(ע)ות למלחמה בסמים מחוץ לחוק כי גם הם נפלו על השכל שפירסמו שאהיד עם שרשרת ג’וינטים ורימוני וודקה ולא טרחו אפילו להסביר לנוער למה זה מסוכן. העיקר שפה בארץ צוחקים על פארפור, המיקימאוס המעוות של החמאס שנלחם באויב הציוני. הבדיחה היא בעיקר המדינה הזאת.

Facebook Comments

עלינו הגר