חום יולי אוגוסט

הרבה אנשים נוטים להכנס לדיכאון בחורף. כותבים על זה, מסבירים את זה, אפילו מצדיקים. חוסר בשמש, האפרוריות של העננים, הגשם שגורם לנו להסתגר בבית, כל זה מצדיק דיכאון. ומה עם האנשים שנכנסים לדיכאון בקיץ? אלה שסובלים מהשמש הקופחת, שלא יכולים לצאת מהבית בלי משקפי שמש, אלה ששונאים את ריח הזעה ברחוב, אלה שלא אוהבים את המנהג המטופש הזה שנקרא להשתזף?

אני חושבת שאני סובלת מדיכאון קיץ. החום הזה מכביד עלי. הוא מעייף אותי אפילו מלקום בבוקר. בחורף אני קמה מהמיטה ונהיה לי כל כך קר שישר אני נהיית עירנית. לפעמים כל כך חם, שמתבאסת לי הסיגריה. לעומת זאת בחורף אין דבר יותר כייף מלהדליק סיגריה מגשם מתחת למטרייה ולשאוף עשן קריר לריאות… תמיד בגשם הראשון אני יוצאת החוצה, לשטוף מעליי את עונת הקיץ המגעילה. אושר עילאי.

sneez.bmp

ובנתיים פה, בתל אביב הקיץ יותר מורגש מבחיפה או נהריה. פה גם החורף עבר עלי בקלות יתרה. לא היה לי כל כך קר… אבל הדבר הכי מבאס בקיץ הזה זה שהצטננתי. המעבר הזה ממזגנים מקפיאים לחום המייזע בחוץ הרסו אותי. אז עכשיו אני נושמת אוויר חם דרך אף חצי סתום, משתעלת כמו מרוקאית זקנה ומחסלת גלילי נייר טואלט בקצב הסמבה. תענוג גדול. שיחזירו לי את החורף כבר!

אגב, שמעתם שתובעים את פרוטק-מותק וכל השטויות האלו בטענה שהם לא מועילים והפירסום מטעה?

Facebook Comments

עלינו הגר