פוליטיקה של אהבה

הביטוי הטעון הזה הוזכר באחת התגובות לפני כמה ימים ע”י עז ותיק וצרפתי. הביטוי הנ”ל הוא אחד הקישוטים במצעה של מפלגת עלה ירוק. או אי שם מנאומיו ששל בועז וכטל יו”ר המפלגה לשעבר. בפועל, לא פוליטיקה ולא אהבה. מה כן? אני עדיין מנסה לגלות, כמו רבים אחרים. אז על פוליטיקה פחות בא לי לקשקש פרט להודעה נרגשת לקורא אוהד שם טוב:
אם לא תענה למיילים שאני שולחת לך בדבר העברת פרטי החשבון שלך (אסמכתאות אצל עורך דיני) לא אוכל לשלם לך את ה-300 ש”ח שהרווחת בבית המשפט. בעיקר כי גם את כתובתך אתה מסתיר תחת תיבת דואר ואליה לא אוכל לשלוח דואר רשום + אישור מסירה, עם צ’ק אישי וחתימה שלי (שכדאי לך לשמור, כי עוד כמה שנים היא תהיה שווה הרבה יותר מ-300 ש”ח). אם כן, ראה בהודעתי זו מסמך משפטי אשר ימנע ממך לקצור את הריבית שאתה מנסה להרוויח עלי בדרכך המיוחדת והאופיינית. אם תבקש יפה אני אתן לך עוד 2 שקלים. רק שהשם הטוב שלך יצא לי מהחיים ומהנשמה.

ובכן, לאהבה…

יש לי בעיה. בשנים האחרונות הסביבה המרכזית שבה אני חיה לא ממש מאפשרת לי להכיר בנזוג. בצבא זה עוד היה איכשהו בסדר, למרות שהייתי סגורה בסוגשל כספת כל המשמרת ולרס”ר לקח שנה ושמונה לראות שאני מסתובבת עם נזם, עדיין בין לבין היו סטרייטים נחמדים שידעו קרוא וכתוב.
כשלמדתי עיצוב היינו ביחס של 1:5, כאשר הנשים הן ה-5, ומבין האחד לחמש, 50% היה נושך במעקה. מזל שמתוך שלוש וחצי השנים היה לי חבר שנתיים שהכרתי עוד כשהייתי בצבא.
מדלגת שנה וחודש לאחר סיום הלימודים, המלחמה והמעבר הדרמתי לעיר הגדולה. היום אני עובדת בעיתון. בתור צפונית פעורה, לא ידעתי כמה שהעולם הזה רווי בעליזות. ואם חלילה אתה סטרייט שעובד בעיתון אז כמובן שיש לך חברה כבר 8 שנים, או שאתה נשוי, לפעמים נשוי +. בקיצור, אם את רוב זמני אני מבלה בעבודה, הסיכוי שלי למצוא איזה פוטנציאלי, שואף לאפס.
אז חזרתי לפלטפורמה ההיא, שפעם ניסיתי לנצל ללא הצלחה מרובה: אתר הכרויות. אני חושבת שלפני 5 שנים, זה היה תמים יותר. היום זה נראה כמו סדום ועמורה:
יש אנשים שמעלים תמונות לתפארת זיקפת ישראל ועוד טורחים לשלוח אותן בהודעת “היי” אגבית, זה לא קצת… איך לומר, הטרדה מינית? סליחה, אני בקשתי לראות את מה שיש לך בין הרגליים? היה אחד ששלח את הפלא שלו והודיע לי חגיגית שכרגע הוא ברחוב הירקון אם מתאים לי איזה קוויקי. והיו עוד הצעות מגונות, כאלו ואחרות, אבל ההודעה הזאת (אותה קיצרתי למענכם וכמובן הורדתי פרטים מזהים) של איזה דתל”ש* כמעט הפילה אותי מהכיא ולא מהסיבות הנכונות:

” אני קצת במצב רוח של אקספלורינג איכותי. אני נורא יצירתי וייצרי והיה לי רעיון מסויים שחוויתי עם מישהי מכאן וכשראיתי את עוצמת העונג שלה החלטתי לחוות את החוויה שוב ולהעניק את העונג הזה שוב. אני מחפש מישהי מעניינת ואינטיליגנטית שהיא לא תראה את פני. אני לא שולח תמונה שלי רק מפני שהחוויה הספציפית הזו דורשת את זה-החושים הם לב החוויה. ואני בחור נאה בהחלט:) אל דאגה..אני לא קווזימודו..:) החוויה פשוט מתמקדת בחושים ובהתחזקותם במצב של היעדר חוש ראיה. שמעת על המייצג “דיאלוג בחשיכה”…? אם לא…אז…. זה חלל חשוך גדול ב”מוזיאון לילדים” בחולון עם הרבה חללים פנימיים ולוקחים קבוצת אנשים רואים כמוני וכמוך עם מקלות של עיוורים ובאמצעות מדריך עיוור מעבירים אותם באמצעים אודיו סנסואליים את החוויה של מה זה להיות עיוור. אני ראיתי כתבה ביומן שישי על מי שעבר את החוויה ושמתי לב שכולם אמרו שהחושים שלהם מאוד מאוד התחדדו בהיעדר חוש ראיה ואז…החלטתי לעשות לחוויה טרנספורמציה לסקס…. (בבקשה לא להבהל…:) סקס הוא מצע מאוד נוח לכל החושים להתחזק בהיעדר חוש ראיה…ועל מנת שהקשב והריכוז… ילכו רק לחושים אז המצב האידיאלי הוא שהבחורה שמולי לא תראה אותי לפני כן ולא יהיה לה חקוק בראש האימאז’ הויזואלי שלי שיסיח את דעתה מהתחושה של מה שאני אעשה לה ואפעיל את שאר החושים שלה באופן יצירתי … אני לעומת זאת כן אראה אותה..ולמה הא-סימטריה הזו?- כאן חיברתי את הפנטזיה השניה שלי:) להיות לרגע דנידין הרואה ואינו נראה… אני מקווה שאת לא חושבת שאני סוטה או משהו:) כי אני בהחלט לא! … החוויה מופנית אלייך סולו אבל..אם את חשה שתרגישי בטוחה וחופשיה יותר יחד עם חברה טובה שלך את מוזמנת לצרף אותה אלייך ולבוא אלי ויחד שלושתינו נחווה את החוויה.”

לא כאילו באמת, יש מישהי שעונה לדבר הזה? אבל שאפו על ההשקעה, לא ראיתי אף פעם בחור כל כך נואש מרים כזאת הפקה בשביל להבקיע. אחר כך הגיעו שלח לי איזה אחד הודעה. לא יצא לי לענות לו כי העדפתי לראות כוכב נולד, וכשחזרתי למחשב חיכו לי מעל לעשר הודעות עם הנוסח הבא:

“למה שלא תעני פיג?”

ואני אומרת, לך תפתח קומונה עם אמא שלי שמציקה לטיירים שלי בלי הפסקה. היה סמוך ובטוח שאחרי הודעות השיטנה האלו אני יענה לך חזיר שוביניסטי מסריח. NOT!
ואם בחיות עסקינן, באו שתי הודעות ממשתמשים שונים שכנראה תיאמו גירסאות בבית, בהפרש של 7 דק’:

“חתלתולה מה קורה”
________________________

“היי חתלתולה מהמצב?”

אבל דבר אחד השתדרג. פעם היו את אלה שהיו קוראים לי “מאמי” ו”כפרה” ועוד שמות חיבה שתמיד תהיתי למה זר מוחלט מחליט להפנות אלי… היום בהחלט, היצירתיות שולטתתתתת!!!!!1

“שבת מהממת צנוברית מעלפת שלי איך השבת עוברת
עלייך בלעדיי?!”

תודה, תרמתי חומוס במשרד. ולמרות כל אלו, היה אחד שעשה רושם של בחור נורמלי ועוד שעה אני אדע אם צדקתי או שכדאי לי למחוק את כרטיס הפורענות הזה לאלתר.

dating.jpg

Facebook Comments

עלינו הגר