מדינה פאשיסטית

עוד מעט יהיו שוב בחירות. ככה זה נשמע בין המסדרונות. ליחשושים ליחשושים. הפעם אני לא ארוץ זה בטוח. הגימלאים לדעתי גמרו את הקדנציה שלהם ויכניסו שיא חדש של המפלגה שהתרוממה והתרסקה הכי מהר. קדימה יחלשו, הליכוד יקבל מהם קצת. מרץ? איבדו את הקהל שלהם עם החוק הדבילי שהם הציעו על הגבלת שיתוף קבצים (ניתן לחתום פה על עצומה נגד ההצעה הזו). עלה ירוק, ב”ה אפילו לא יעברו אחוז הצבעה (הרי כל מטרתם היא קבלת כסף ממימון הבחירות. מעל מליון ש”ח. אחלה ביזנס, לא?) והיחיד שלצערי יכול להרוויח מכל זה הוא…

דה! ליברמן. אוי ואבוי לנו. המלחמה הזאת עשתה אותנו יותר פאשיסטים, יותר גזעניים יותר קקות משאי פעם חשבתי שנהיה. המגמה הפאשיסטית הזו מתפשטת על לרמות של “תרבות הכלום” והצ’כלץ’ של מעוז השינקין. קפיטליזם פאשיסטי מסריח. פשוט אין לי מילים אחרות לתאר את זה. עד שסוף סוף בא בנאדם אמיתי, לא מזוייף, לא רודף כסף, ואומר הכל בפנים (מה לעשות שהאמת כואבת), החזירים הקפיטליסטים עושים בו שמות.

NFC-7000148296357.jpg
ג’יזס קרייסט?

כן עלה בדעתי הרעיון שאולי זהו איזה ספין תיקשורתי מתוכנן ומכוון מראש. אתדווה פה כי ראיתי אולי 3 פרקים בחטף של כוכב נולד, ואני לא ממש עוקבת אחרי הנפשות… לא אתפלא אם הדבר אכן נכון, כי באמת, הבחור הזה בכותרות כל יום מאז שזכה ב”כוכב”. כתבת שער בשבע ימים זה בהחלט הרבה יותר מחצי עמוד בשער אחורי ביומי ( והמבין יבין:) ). אפילו אני כותבת עליו… חחח.

טוב האמת, שמה שאני חושבת על העיניין הדבילי הזה מוסבר פה,בצורה אובייקטיבית יותר משלי. והאמת היא שהתגובות המזעזעות עוררו בי את הצורך להקיא את כעסי בפוסט הזה. די ליפי הנפש הצבועים, או די לקונספירציות!

באשר לג’קו ידידינו, לדעתי, לבחור יש עתיד מזהיר. אני בטוחה שעם אלפי המעריצים שלו, והפוטנציאל שלו להפוך למוצר שנחטף מהמדפים, עולה על כל חרם באשר הוא. בטוח שתהיה איזו חברה שתשבור את החרם ותגזור עליו קופון. והוא? בטח ישתין עליהם בקשת (ת”מ), כשינסו להפוך אותו למותג מסרחי. אלא אם הם יבינו שעליהם לטפח דווקא את הצד האנטי ממסדי הזה שלו, שמעלה לו את הרייטינג לרמה של רוה”מ. כולנו נרוויח.
והאמת, אני מעדיפה אותו אפילו כראש ממשלה על פני כל הליצנים הצבועים שיש בכנסת.
אפילו שאני שונאת משתמטים. מכל סוג, דת, עדה, גזע, מין וצבע.

Facebook Comments

עלינו הגר