יש גבול, ועכשיו מלחמה!

לאור השימוש הציני והבזוי שעושה מפלגת “עלה ירוק” (כמו שרק “עלה ירוק” יודעים לעשות) במותה של חברתנו דורית מנטל ז”ל, החלטנו לא לשתוק יותר. כל מה שסיפרנו לכם עד עכשיו הוא כאין וכאפס לעומת הרפש והזומה שתשמעו, תראו ותקראו בקרוב.

דורית לא קיבלה מעלה ירוק 5000. היא קיבלה למעשה רק 1060 ש”ח.

מתוך מכתב ששלחה דורית לעורך דין בתאריך 19/2/07:

“הבית שלי ,שהיה גם העסק שלי (מסעדה גלריה) ,שימש למעלה משלושה חודשים כסניף של המפלגה . הקצתי בו חלל גדול למפגשים שהתקיימו לפחות אחת לשבוע , הקדשתי את הויטרינה של המקום לעשרת הדברות ולכרזות של המפלגה והעמדתי במקום סטנד עם חומרי הסברה .מוניתי לסגניתה של הגר שהיתה יו”ר הסניף אך בפועל לרוב אני הפעלתי את הסניף כי הגר היתה עסוקה רוב הזמן בנסיעות למרכז בענייני המפלגה ובבניית אתרי האינטרנט שלה. במהלך כל אותה תקופה עסקתי בריכוז פעילויות , בהסברה, .בחלוקת חומרים , בראיונות לעתונות ואף ניהלתי פורום .במהלך החודש האחרון לפני הבחירות הפעלתי דוכנים . ביום הבחירות שימשתי משקיפה אזורית . כמובן שהייתי חברת ועידה ומועמדת לכנסת (חחח) אוהד הבטיח להגר כי אם תקבל המפלגה מימון בחירות אני אקבל 5,000 ש”ח
בסופו של דבר שילמו לי 1060 ש”ח
לא יצא לי להגיע למרכז, לכן גם לא הוחתמתי על חוזה. אוהד ובועז הגיעו לסניף הצפוני פעם אחת בלבד ופעם נוספת אוהד קבע איתי פגישה והבריז. אני ניהלתי באותה תקופה עסק שלא יכולתי לעזוב לצורך נסיעות למרכז, אולם השקעתי המון מזמני וממרצי בסניף המקומי
הגר מוכנה להעיד על כל זה ואני מאמינה שלא תהיה בעיה לאתר עוד פעילים שיסכימו להעיד
ידוע לי שקיים דבר כזה חוזה מכללא ושאם האחרים קבלו חמשת אלפים ש”ח אין סיבה שאני לא אקבל. אני מאמינה שגם פסק הדין לטובת הגר יכול לבסס את טענותי וכך גם הכתבה על זיו דובינסקי שסיפר שהמפלגה לא שילמה לו .להגר יש את המסמך הזה מתועד. מאידך אין לי איתם חוזה חתום וזה יהיה מילה שלי מול מילה שלהם ומכאן ההתלבטות שלי אם בכלל להכנס לזה.”

סכום נוסף, על סך של 223 ש”ח שנשלח לדורית, דרך דייב גוטמן (מי שעדיין לא יודע שחזר להיות יו”ר סניף צפון של עלה ירוק) לא הספיק להגיע אליה לפני שנפטרה. הצ’קים המגוחכים שחילק אש”ט לפעילים שלי, הגיעו לידיו של דייב שלא היה כלל בקשר עם אותם אנשים. במקום שהצ’קים האלו יועברי לידיי, ואני אחלק אותם לפעילים שלי.

מתוך מכתב ששלחה אלי דורית בתאריך 15/3/07:

“מזכירה לך להתקשר לדייב. נתקעתי בלי גרוש”

יומיים לאחר מכן, התקשר אליה דייב ואמר לה שהוא מאוד מצטער, אבל חברה שלו זרקה בטעות את כל הצ’קים. בפועל, אף אחד מהפעילים שלי כנראה לא קיבל אפילו את ה-223 שקל העלובים.

ולמי שחשב לרגע ש – קיבלתי 12000 – הינה הצצה נידרה לסכום האמיתי שקיבלתי בעבור עבודתי בעלה ירוק, שנמשכהחצי שנה ולא חודשיים כמו שמספרים (ואחרי חצי שנה בבית משפט, ועוד חצי שנה המתנה בהוצאה לפועל לאחר שמפלגת “עלה ירוק” לא כיבדה את פסק הדין שניתן באשר להעברת משכורתי המולנת) :

P1010234 copy.jpg
טופס 106. שכר נטו *כולל הוצאות* שהיו הרבה יותר מ-125 ש”ח

ונקנח בקצת תרבות:
למי שטרם ראה את הטריילר לסרט שיפיל לכם את הראש בשאיפה אחת!
ממגורשים למגרשים
בקיץ הקרוב, בבתי הקולנוע!

Facebook Comments

עלינו הגר