נובו-קונספירציות: היה או לא היה?

הבהרה: תוכן הפוסט הנ”ל, הינו פרי דימיוני וכל קשר בינו לבין המציאות, **באמת**, מקרי בהחלט!!!

פרשת עאזמי בשארה: תפרו לו תיק?
לאור המצב המדיני, ישנו חשד סביר שמדובר בעוד טריק-ספין פוליטי מבית היוצר של אולמרט. נכון, שכל יום אתם אומרים לעצמכם “טוב, יותר גרוע מיזה כבר לא יהיה” ואז אחרי כמה ימים צצה לה עוד פרשה שמזעזעת את המדינה? החל מתפקידו של עמיר פרץ כשר ביטחון, פרשת רמון ופרשת קצב, וכלה בפרשת טרטרינה, ופרשת עאזמי בשארה, כולן הן סה”כ פעולות הסחה.
בימים הקרובים אמורים להתפרסם הפרוטוקולים של שלושת הליצנים שאחראיים למחדלי מלחמת לבנון השנייה. כפי שכולנו יודעים, מתירוצים כאלה ואחרים, ועדת וינוגרד טרם פירסמה דו”ח ביניים של מסקנותייה.
עושה רושם, שיש פה ניסיון עקבי ומתמיד, לייצר דרמות גדולות בדמות תפירת תיקים – בכוונה תחילה – להפנות את תשומת לב התקשורת מהמוקד הבעייתי – עיקרי, לעיניינים שתופסים כותרות ראשיות ומורידים את בעיית אולמרט מחשיבותה בסדר היום הציבורי שכן ישנן לכאורה פרשות-דמה לכסת”ח מחדלי אולמרט.
בשארה הוא ניסיון ההסחה המוצלח ביותר ככל הנראה. מדובר בגורם, שבאחת יכול לאחד את העם: אויב מדינת ישראל מספר 1. אומרים עליו שחלק מידע עם מדינות אויב בזמן המלחמה. ואני אומרת, חבר’ה, עם כל הכבוד, בשארה הוא לא איש טיפש כלל ועיקר. הוא חבר כנסת,למי ששכח, שמכיר באופן גלוי בקיומה של מדינת ישראל, וכן זה דבר שיש להעריך, כי לא כל ערביי ישראל מכירים במדינה הזאת כביתו הבילתי מעורער של העם היהודי.

cigar.jpg
אולמרט. כל מה שלא יספרו לכם בתקשורת על “המחליף” של אריק שרון

אדון אולמרט יודע שהספינה טובעת, והוא החליט לא לנטוש את הספינה, אלא לקבע את כולם אליה, כדי שגם הם יטבעו יחד איתו. וכך, אחד אחד הוא מפיל אותם: חברי כנסת, שרים, נשיא המדינה ואפילו- לא אתפלא- פרשת רמי הויברגר (שגם היא עושה רושם של תיק תפור שנפרם מהר), כל אלא הם חלק בספין מחושב ל”הארכת חייו הפוליטיים הגוססים של אולמרט כראש ממשלה”.
לא רק אולמרט יודע שהספינה טובעת. כולנו יודעים זאת. יש עוד אזרח ספציפי אחד שיודע זאת טוב מאוד ומשחק על זה בדרך לניצחון גורף שלא נראה כמותו מעולם.
מר ארקדי גאידמק.
מר גאידמק הוא פוליטיקאי בחסד עליון. איכות סוג א’ א’, בניחוח אירופי עם קורט (נדיב) של הון עצמי. בקיץ 2006, בזמן המלחמה המבישה, שבה העורף ננשט ע”י המדינה (ועד לעצם היום הזה, מחר, וכנראה – לנצח נצחים), גאידמק עשה “פילנטרופיק-מוב” בדמות עיר האוהלים לפליטי הצפון. כי המדינה פשוט לא דאגה לפינוי אזרחים, ומתו עשרות אנשים שהיו חשופים לפגיעות טילים עקב חוסר טיפול והזנחה של חדרי המקלטים, שלא ניתן היה לשהות בהם ימים על גבי ימים. המדינה איחרה להכריז על מצב מלחמה והתעקשה להמשיך לקרוא לזה פעולה-לחימה ,כאשר למעשה ניהלנו מלחמה לכל דבר בשתי חזיתות: האחת בלבנון והשניה בעזה. האחת קסאמים, השניה קטיושות.
בפברואר, הודיע גאיידמק על הקמת התנועה “צדק חברתי”, לכאורה תנועה א-פוליטית. דה פקטו: מסתמנת הכנה יסודית של מצע פוליטי לקראת הבחירות.

d0023882_21513964.jpg
גאידמק. יש לו כבר אתר מעריצים

היום הושק לראשונה קמפיין יום העצמאות של מר גאיידמק. בתוכנית: מנגלים והופעות חינם לכל עמישראל. התשדיר של הקמפיין המנגלים, בקע לאוויר העולם הערב (שישי) בפיק הרייטינג הגבוה ביותר שיש בכל ימות השבוע: זמן חדשות סופשבוע, של ערוץ 2. כן ערוץ 2 (זכרונותיי מנאום-המאשים-קצב).
הקמפיין עדין, מינימלסיטי מבחינת גרפית ומאוד מדבר בשפת “קמפיין בחירות” ברמת התקשורת החזותית. פונה לעם בגובה העיניים- מזמין אותו למסיבת האוליגרך. חינם, אין כסף. כל העניים, כל עם ישראל – אתם בכיס הקטן שלו עכשיו. כח פוליטי עצום. כוח אותו יצרו במו ידיהם נבחרי הציבור שלנו במשך שנים. כוח אותו העצימו אנשים כמו אולמרט וביבי. ידוע לכל ששני הברנשים הללו הם יריבים פוליטים. ידוע גם שגאידמק תומך בגלוי בביבי, ומשתלח באולמרט ואנשי ציבור בכירים נוספים.

הקמפיין הזה, הרגוע והנעים הצליח לעורר בי צמרמורת חרדתית-קיומית באשר לעתידה של מדינת ישראל: מה רוצה מאיתנו אותו נדבן? למה הוא חותר לשליטה במדינה? מה האינטרס שלו? האם אתם מאמינים שהוא באמת רק פטריוט?
מי שיענה בחיוב על שאלה זאת, יודע טוב טוב, שבתוך תוכו, הוא משלה את עצמו ונוהג כסומה לאמת. אני לא יודעת מה הם האינטרסים של מר גאידמק, אני רק יודעת שמשהו פה מריח לי לא טוב, מפחיד ומדליק אצלי אור אדום מהבהב עד בלי סוף. השאלה מה הרע במיעוטו- אולמרט או גאידמק?
ימים יגידו, כשעל הכס יישב האוליגרך ויהיה למלך על מדינת ישראל – חצי סיכה על מפת העולם…

Facebook Comments

עלינו הגר