מה קשור הסושייה לאלופה 2 ?

שיעור בכתיבה אינטרנטית

לכותרת הזאת קוראים “כותרת תגיות”. מהן תגיות? מדוע עדיף להשתמש בתגיות במקום בכותרות שנונות וצבעוניות?

ע”פ אניצקלופדיית תפוז, תגיות הן:
“מילות חיפוש המתארות את הרשומות הנכתבות בבלוגים.
התגיות מאפשרות לגולשים לעקוב אחרי הנושאים והשיחות הנכתבות בבלוגים ומאפשרות לכותב הבלוג לנהל, לקבץ ולמצוא את הרשומות ביעילות ובמהירות.
התצוגה הנוכחית מציגה את התגיות השכיחות באופן בולט יותר.”

ולמי מאיתנו שלא נכנע (עדיין) לתרבות האינסטנט – הלקונית, וזקוק להסבר מעמיק ורציני יותר, ישאל מהן תגיות מטא? נגיעה קלה ב-הטמל*, למי שמתעניין.

למה עדיף להשתמש בכותרות דביליות כמו זו של הפוסט הזה? גוגל “מוצא” אותך בקלות ומקשר אותך ל”תגיות האוטומטיות” במטא. ככה אם בא לכם לבדוק את זה על הבלוג שלי נסו לחפש בגוגל את הצירופי מילים, או המילים הבודדות, המובילות מצינורות גוגל היישר למערכת “השב”כ.אורג”:
רמון הגר
ערב עירוני
מלוינס
שטיפת מוח
בוקי נאה
איפה להכיר מישהו
ראיון עם “משה קצב”

אלו רק חלק מהחיפושים בגוגל שהובילו אנשים להכנס לבלוג שלי בחמש שעות האחרונות. למעשה אלו הפכו להיות תגיות אוטומטיות שגוגל מקשר אותם לבלוג שלי. כי כתבתי עליהם, כי השתמשתי במילים האלו ומי שחיפש בגוגל והגיע אלי, גם בחר להכנס. פה, אין ספק, ההקשר לשם המקורי של הבלוג יש תפקיד מרכזי. כאן היצרתיות הייתה נדרשת. החודש שברתי את שיאי הרייטינג של עצמי, אפילו מתקופת הבחירות בהן הבלוג שלי כיכב לא פעם בשער נענע, כשעוד הייתי בחיתולי “ישראבלוג“. הבלוג העצמאי שלי, שלא שייך לאף אחד, פרט לעצמי מחזיק כזה רייטינג יפה. קסום!

nana.jpg
ימי נענע העליזים, בהם עוד הייתי “עלה גאה”

עד כאן, הכסת”ח על הכותרת המעאפנה ועכשיו לעיקר החדשות, ותחילה הכותרות:

שלישיית “מה קשור” עולה משבצת, לפריים טיים בערוץ 3 של הוט, ועושה יופי של פתיחה עם החריץ של יב”ז** מרוח ומתגדל (איזה קלואוז אפ!) על מסך הטלוויזיה >>> האלופה חוזרת בעונה שנייה, בלי דרור נובלמן, אך עדיין שנונה ומצחיקה – ויוה למוסקו אלקלאי! >>> היום העמקתי את קשריי בסושייה בשיחת נפש עם מי שלקח ממני הזמנה, יש אנושיות מאחורי התפריטים הקוליים האין סופיים

מה קשור” הפתיעו אותי, ת’אמת. אחרי שצפיתי בתוכניתם “הישראלים” די התאכזבתי. הפרומואים עם דן קנר המיתולוגי נראו מבטיחים ומושקעים יותר מהתוכנית עצמה. שם התאכזבתי, וחשבתי שזה מה שיגמור להם על התהילה, כי כידוע אנחנו חיים בתרבות האינסטנט, בה “פדיחה” או “פאשלה” יכולה באחת לגמור לך ת’רייטינג ואת המשכורת. אח”כ חשבתי, וואי הם לא נורמלים, גם לעשות את “הישראלים” גם לעשות תוכנית יומית בהוט, וגם להשאיר את הרייטינג ברמה שמכבדת לפחות חצי מהרייטינג שהיה לקודמם, הלוא הוא יאצפאן. לא ממש התכוונתי לצפות בתוכנית מעבר ל”חמש דקות התרשמות”, כי בידור זה מותרות כרגע בעולם החדשות שאני נשאבת אליו, אבל המחשוף האימתני של יב”ז איים לבלוע אותי והגברתי את הווליום. עד סוף התוכנית.

makasure.jpg
פצצת רייטינג. שלישיית “מה קשור” בלוק החדש בתוכניתם המבריקה

בחיי, אני אישה שנמשכת בעיקר לגברים (וחובבת ציצים, אבל לא גדולים מדי) , לא הקשבתי למילה ממה שאמרה שופעת החריץ. פשוט בהיתי בהלם, באיזה פיק רייטינג מטורף יש להם על המסך, מפחדת שאחרי שהיא תלך, אני אשתעמם ואזפזפ. אבל החבר’ה הפתיעו עם מערכון סטירי טוב, כשציון ברוך נותן יופי של משחק בתנועה כשהוא בובתו של הפיתום – שלום מיכאלשווילי (אוי תקצר כבר את השם משפחה שלך! או לפחות תעשה ראשי תיבות! בנאדם, לא פלא שלכולם קל יותר לזכור את השם של ציון ברוך, הוא קצר ופשוט!) אח”כ הם הביאו אחלה נאמבר עם מוש בן-ארי. לסיכום: הייתה תוכנית בידור מבדרת וקולחת, לא שיעמם לרגע! עלו והצליחו 🙂

האלופה 2 באה לי בהפתעה גמורה מייד אחרי “מה קשור”. אם הייתי יודעת שזה מתחיל היום, הייתי מכינה את עצמי לתקופה נוספת בה אני מכורה קשה לטלנובלה, והפעם בלי הסמים הקשים- דרור נובלמן, ידידי לסושי, ומי שהמציא את האלופה ותיסרט אותה מבתוליה בעונה הראשונה.
הפרק הראשון קצת דרמתי מדי, קצת מצועצע מדי, מקווה שזה רק סימפטום של “פרק פתיחה חגיגי”. ולמה לעזאזל כבר להתחיל עם בעיות אצל סיגי ותום? למה על ההתחלה? עונה שלמה חיכינו שהם ייתנשקו, עכשיו שוב אתם מנגנים על אותו רגש אמפתי שפיתחנו לקשר שלהם? תנו לנו לפחות להנות מהזוגיות שלהם.
למרות “ההצגה הנפלאה” של כל הזוגות המאוהבים: סמדר ואיציק, ליאן ודורי, עובד ויפית והסקס הסוער של תום וסיגי, המגמה בעונה הזאת לא הולכת להיות זוגיות-שוקולד-מסטיק-דביק- איכס- גוועלד! הפעם, נכנסת דמות “מיס קינואה” רווקה תלביבית, עיתונאית (סטייל קארי בראדשו ב”סקס והעיר הגדולה”) ש”השתדרגה” להיות עורכת, ונדפקה ע”י הבוס שלה, שגילה לה אחרי רומן איתה שהוא נשוי+ (ואני שואלת, איפה החוש העיתונאי שלך? העורך שלך נשוי ואת לא יודעת את זה?!), וכקונטרה באה דמותו הנוירוטית-רומנטית של דורי, שחקן הרכש הזמני של ליאן, אישתו של סער פדידה, אשר שרוי בקומה מיזה חצי שנה.

alufa.jpg
מחזירים עטרה ליושנה? נשות “האלופה 2” מדגמנות את הקולקציה החדשה של “המין החזק”

ועכשיו הערה קטנה שלי, אישית וקטנונית (לא עוד לא נרגעתי): למה רוני ספורסטאר??? למה? היא כל כך מאוסה! ילדה-ממתק לפדופילים. זה מה שהיא, כשהיא מתערטלת על מיטתו של הסלב פדידה בקומה, חושפת טפחיי גרביונים סקסים שנגמרים לה קרוב קרוב לאיברייה במוצנעים. אללה יוסטור, לזאת נתנו טור של 400 מילה בכתבה של בוקי נאה בו היא נותנת 10 עצות לילדים כיצד לא להענות לזרים ולהיות זהירים. אני בטוחה שאם נובלמן היה בתמונה, דבר כזה לא היה עובר.
דרור, אתה חסר. מקווה שבהמשך יישתפר. למכורים: ויקי-אלופה

סושי חייב להיות חלק בתפריט שלי לפחות אחת לשבוע, כך כמעט גם בבלוג. מכורה, כבר אמרתי. היום התקשרתי לסושייה, אחת מהשתיים שאני הכי מחבבת בעיר. ההזמנה הפכה להיות שיחה משעשעת עם הבחור מאחורי האצה.
סיפורי סושי
מהשיחה איתו גיליתי שאיתי בבניין גרות שתי סלביות, ושהוא חושב שהבניין שלנו הוא בניין של טחונים. התפוצצתי מצחוק, בדיוק היום התבכיינתי על כך שהשכר דירה שלי הוא קצת יותר מחצי משכורת, ולא, אני לא גרה בארמון, אני גרה בקופסאת נעליים מבית היוצר “איקאה”. הוא השוויץ לי שהוא אוכל סושי כל השבוע, ואני סיפרתי לו על דיאטת הסושי שעשיתי פעם, ואיך נשברתי מלגלגל סושי, אחרי שבועיים וחמש קילו שירדתי, ועל הציון הגבוה שהם קיבלו אצלי בביקורת הסושיות בעיר.
היה טעים, אין עליכם, רק חסר לכם בתפריט רול חם, ואני חותמת קבע אצלכם, לא אבגוד בכם עם הג’פניקה 🙂
________________________________

*הטמל: שפת html
** יב”ז: יעל בר-זוהר

Facebook Comments

עלינו הגר