אם תרצו אין זו אגדה

המשפט האלמותי הזה של הרצל הוא הרבה יותר מסתם כמה מילים, הוא חזון, הוא תקווה, הוא מניע. יש אנשים שבשבילם האגדה היא המציאות ואחת מהן […]

המשפט האלמותי הזה של הרצל הוא הרבה יותר מסתם כמה מילים, הוא חזון, הוא תקווה, הוא מניע. יש אנשים שבשבילם האגדה היא המציאות ואחת מהן היא מיכל נגרין, שהתחילה עם דוכן בנחלת בנימין, והיום בעלת רשת חנויות גדולה בארץ  ובעולם – 21 חנויות מותג ברחבי הארץ ו-26 חנויות ברחבי העולם: טוקיו,סינגפור, מדריד, זגרב, פראג, לאס וגאס, אטלנטיק סיטי ,מקסיקו סיטי, בוסטון ועוד, לוקחת חלק בפרוייקטים בינלאומיים והיא זו שהפכה את העולם הקסום שלה למציאות.

לפני שבועיים הייתי במפגש בלוגריות מאוד מיוחד. במציאות כמו שלנו אין דבר יותר כייף מלהסחף לתוך עולמות של פנטזיה ואגדות, להתנתק רק לקצת מתלאות היום יום ולהתרכז ביופי, אסתטיקה והמון פרטים קטנים שקיבלו המון תשומת לב.  מיכל נגרין שבשבילה כל יום נראה כמו אגדה, הזמינה אותנו לקבל הצצה לתוך העולם הקסום שלה, במרכז המבקרים וחנות הגלריה שלה בבת ים.

את פנינו קיבלו עם ארוחת בוקר מפנקת בחנות הגלריה, שנראית כמו סט מסרט הולוודי של הביוקר מהמאה ה-18. אחר כך הלכנו לראות סרטון על ההיסטוריה של מיכל. מיכל נולדה בקיבוץ נען ויחד עם בעלה התומך עזבה את החממה לטובת הגשמת החלום. בסוף שנות ה-80 מיכל התחילה למכור פריטים בשוק האומנים בנחלת בנימין, יצירות שלה נחטפו כמו לחמנויות חמות, והדוכן התרוקן עוד לפני שהגיע אמצע היום. בעקבות הביקוש הרב מיכל התחילה להעסיק עובדים ופתחה חנות וסטודיו ברח’ גורדון שבת”א. אחרי כשנה וחצי העבירה את מקום העסק לרח’ שינקין והשאר כבר היסטוריה.

אחד הדברים שמאוד הרשימו אותי זה שכל העבודה והייצור נעשים פה בארץ, לא בסין ולא בירדן. אחרי הסרטון יצאנו לסיור מרתק בין מחלקות הייצור והאופנה, הקריסטול והניצנוץ. כולן שלפו מייד מצלמות ולא הפסיקו לצלם, היה כל כך הרבה מה שהיה קשה להמשיך ללכת. אין פרט שמיכל לא טיפלה בו – החל מרצפה המעלית וכלה בתמי 4.

בסוף הסיור חיכתה לנו הפתעה: סדנת בובות עם הבובנאית של מיכל – ג’ניה, ועם מיכל עצמה שבאה לעזור ולתת טיפים. הבובות עליהן עבדנו היו מסדרת בובות ה- She Shy של מיכל, בסדרה יש 6 בובות ולכל אחת אופי וסגנון משלה. אנחנו התבקשנו להכין בובה משלנו. אז תכירו: זו ליקה, ילדת טבע ירוקה שמצילה בעלי חיים.

ליקה. צילום :אודליה כהן

צילום: אודליה כהן

צילום: אודליה כהן

הייתה חוויה כייפית במיוחד, ואני מאוד ממליצה לכם ללכת למרכז המבקרים, כי יש דברים שגם מילים ותמונות לא יכולות לתאר.

Facebook Comments

עלינו הגר