טמבלויזיה בדרכים

יש דבר אחד שאני יכולה להבטיח לכם לפני שנתחיל – עקב שידרוג הסלולרי שלי לסמארטפון מגניב של המקובלים (ושיש לו אנגרי בירדס כמובן), החל מהפוסTמונות […]

יש דבר אחד שאני יכולה להבטיח לכם לפני שנתחיל – עקב שידרוג הסלולרי שלי לסמארטפון מגניב של המקובלים (ושיש לו אנגרי בירדס כמובן), החל מהפוסTמונות הבא תזכו לתמונות באיכות יותר טובה. בנתיים, תחנקו עם אלה של הסלולרי הישן והלא מתחוכם ששירת אותי נאמנה במשך שנתיים, כי הוא תפס כמה דברים מעניינים בדרך…

כמו למשל את הספוילר לעונה הרביעית של הבורר:

הבורר 4 - ספוילר

אז מסתבר שאירנה תלד בן זכר לנדב, וביחד הם יפתחו חברה לחלפים באוויר, או שקר כלשהו אחר. נראה שאת עולם האסולינים הוא עזב סופית או שלא 🙂

תיווך צביקה הדר

תיווך צביקה הדר

מה שהכי הפתיע אותי זה שצביקה הדר עבר לנדל”ן. בחיי, נראה לי שאם יש תחום אחד יותר רווחי בארץ מנדל”ן זה כוכב נולד. או שלא מספיק לו והוא רוצה גם וגם, לכו תדעו… כל אלה מבאר שבע שהצליחו עלה להם השתן לראש. לפני שבועיים או קצת יותר הייתי עם חברה באודישנים ועכשיו אני יכולה להגיד לכם ממקור ראשון – הכל מכור!

גם אני הייתי באודישנים לכוכב נולד. NOT!

כמו השקר הזה שבתמונה – כאילו, כן הייתי באודישנים, בתור מלווה… גם אמרתי את זה לצלם ששאל אם אני לפני או אחרי, אבל בגלל הכובע המגניב שלי נכנסתי לעמוד של האודישנים בפייסבוק. כמו שכל מי שעבר שם היה לו קול של צפרדע, ומי שלא עבר דווקא שר לא רע בכלל… ותאמינו לי, בשבע שעות שהיינו שם בבאר שבע יצא לי לשמוע לא מעט זמירים (וגם הרבה מזרחית דיכואנית, איכס!), לראות איך דוחפים לאודישנים כל מיני מקושרים להפקה ושות’, ואיך מתלהבים מאנשים מגניבים כמוני.

שמעו, למרות שנראה לכם שהטמבלויזיה והאינטרנט גמרה את מדיית העיתונות, דעו לכם שבפריפריה ממנה הגחתי, העיתונות חיה ובועטת, וראש העיר הנכבד של עיר הולדתי זוכה בתחרות יופי! ללא מילים.

אם כבר אנחנו בעינייני מקומות רחוקים מהבועה, כשחיפשנו מקום להתחתן הגענו לאיזה חור ביער בן שמן ונתקלנו בשלט הזה המנוסח בשפה פריפריאלית להפליא: סעו בזהירות שלא תמותו באוטו.

מטבע הדברים - סעו בזהירות שלא תמותו באוטו

מטבע הדברים - סעו בזהירות שלא תמותו באוטו

לא כאילו אין דברים כאלה. תבינו שלאנשי קריאייטיב אין מה לחפש בפריפריה כי שם לא צריך סלוגנים וגרפיקה מטורפת כדי להעביר את המסר. מחוץ לבועה – Less is More.

ובחזרה לבועה. שלא יעבדו עליכם! כשאתם רואים מבצע, תראו אם הוא באמת מבצע או גנידה:

שלא יעבדו עליכם!

שלא יעבדו עליכם!

אם תקנו במבצע תשלמו 2 אג’ יותר. אכבר מבצע! זה קורה לא מעט, אם בשוגג ואם בזדון, אז אל תתפתו למילה מבצע, בדקו אם המבצע באמת מבצע או שרק קוראים לו ככה.

לא רק במבצעים יש סתירות, גם בדיווחי מזג האוויר. קמתי לי בבוקר, הסתכלתי על התחזית, ולא הצלחתי להבין מה ללבוש באותו יום.

מה החזאי מבין?

מה החזאי מבין?

אז תגידו, גשם מקומי, או בהיר עד מעונן חלקית? מייד, אחרי הפרסומות יסגרו הקווים להצבעות ה-SMSים שלכם, אחרי שגבינו מכל עשרות אלפי המצביעים מאות מיליוני שקרים חדשים, נשים זין על מה שבחרתם והזוכה יהיה כמובן יקיר ההפקה, מביא הרייטינג, הבהיר עם הגשם המקומי גם יחד.

ובאותו אתר, באותו היום הייתה בכלל הצפה. גשם כבד של ויקיליקסים ירד על כל העמוד הראשי, והטביע את כל הידיעות הפנים ביטחוניות והחוץ פוליטיות, אלו שמכבסים את הכביסה המלוכלכת בחוץ, נאלצו אף לכבס אותה מחדש, שזה בעצם למחזר, ובכך הפכו את העולם לירוק יותר, לפחות ליום טיפשי אחד.

גשם כבד של wikileaksים

גשם כבד של wikileaksים

מה שהרגיע אותי ביום המטלטל הזה, הוא שהמוסלמים עדיין משוגעים, והישראלי היפה,הרע והמכוער – לא חייב שומדבר לאף אחד, בטח שלא ליהודי העולם. יש דברים שלא משתנים.

עוד עוגן שלעולם יעשה לי חיוך על הפרצוף הינו מסטיק בזוקה. ואין דבר יותר מרענן מריח של בזוקה אחרי ששטפו את המשרד באמצע היום. חייבת לקנות לי אחד כזה לבית. יותר טוב מכל הריחות הפלצניים של מוצרי הניקיון.

בזוקה!

בזוקה!

ונקנח במודעת אבל לאגף השיקום:

אגף השיקום ז"ל

אגף השיקום ז"ל

זה לא מצחיק. זה עצוב.

Facebook Comments

עלינו הגר