40+

לזכרו של אהבת חיי

היום, היה אמור לחגוג קורט קוביין יומולדת 40. כשהיה לו יומולדת 30 הייתי בת 15 כמעט, הכנתי לו עוגה מבוץ והדלקתי 30 סיגריות יחד עם אותו חבר שהיה לי אז (שנפטר כמה שנים אחר כך מדום לב).
קורט קוביין הלך לעולמו באפריל 94. טענה אחת אומרת כי הוא התאבד. אחרת טוענת כי הוא נרצח, ע”י רוצח שאישתו שכרה. ראיתי את הסרט “קורט וקורטני” על הטענה הזו. לא נראה כל כך תלוש מהמציאות, אבל אי הידיעה על נסיבות מותו תולש אותי מהמציאות לא פעם לתוך תסריטים כאלה ואחרים.
הייתי בטוחה עד היום שיש לי את כל השירים של נירוונה. מדי פעם הייתי משוטטת ברשת ומחפשת שירים שלהם. היום, מצאתי פעם ראשונה שיר שלהם שלא הכרתי, ולא האמנתי.
אני שהיתה מהראשונות בארץ להחזיק בקסטת הקלטה לבנה שלהם באורך אלבום מלא, אני שקעקתי את ונוס שלהם מ”ברחם” על הכתף שלי, אני – לא שמעתי את השיר הזה מעולם.

Kurt Cobain-6.JPG
קורט קוביין ז”ל 1967-1994

תחילה לא האמנתי. זה נשמע סאונד של נירוונה ללא ספק. ואז הוא התחיל לשיר. זה לא נשמע כמוהו… אבל אז הוא התחיל לצרוח ועברה בי צמרמורת. זה באמת משהוא נדיר – שיר של נירוונה שמעולם לא שמעתי. ממש מתנת “טרום יומולדת” מושלמת.

תסמונת טרום יומולדת

הקאונטר מורה כי עוד 27 יום אחצה את אמצע שנות העשרים. כשאני חושבת על נירוונה אני פתאום קולטת כמה זמן עבר מאז עשיתי את הקעקוע, עליו חשבתי מהיום שהדיסק יצא. אני באמת מתחילה להזדקן, ולא רק כי התחלתי למרוח סרום וקרם פנים כל לילה, לעשות פעם בשבוע מסיכה, ולהתחיל לחשוב ברצינות על דיאטה וספורט.

hagar and erez.jpg
אני. קולג’-טיים, מבט מאחורי הכתף.

לאחרונה, גברים בני 40 ומשהו מרשים לעצמם להתחיל איתי (לפעמים גם סתם וולגרים מגעילים ושיכורים באמצע הרחוב שואלים אותי בלי חשבון: ‘רוצה לעלות אליך?’).
ואני לא מבינה, איך? ואיפה הבושה. ואז זה היכה בי. אני כבר לא ילדה, למה שלא ירשו לעצמם?

בן כספית תעשה לי ילד

בכלל לאחרונה הגזמתי עם החיבה שלי ל-40+. לא רק שהאקס שלי מתקרב לגיזרה ההיא בצעדי ענק, גם ההוא שיצאתי איתו לאחר מכן, לתקופה קצרה, כבר עבר את ה-40. ותגידו לי לפני שנה על גבר מעל 30 – שהוא סקסי, ואני אצחק ואגיד שזה יכול להיות אבא שלי, ואני לא מסוגלת לראות במשהו מעל 30 ישות סקסית בכלל. אבל היום? היום אני צופה בטמבלוויזיה, בתוכנית האקטואליה האהובה עלי “השורה התחתונה” ומגלה שאת בן כספית מחליפה היום איזה בלונדינית. ליבי נחמץ וההנאה מהתוכנית ירדה לגמרי.

633.jpg
כספית. תעשה בן או בת או משהו

איפה הלכת יא בן? בלי השנינויות שלך, בלי החן והכריזמה, בלי הדיקציה המתוקה שאתה מפיק כמנגינת שיר ארס לעוד יום ארור במדינתינו, בלעדייך ובלי הדינמיקה הנפלאה עם חברך עמנואל רוזן, זאת לא אותה תוכנית. ואני בטוחה שהרייטינג עוד יספר…
וכמובן, גם בראד פיט חצה את ה-40. וכל מילה מיותרת.

Facebook Comments
תגיות: ,

עלינו הגר