קהילת המפ

ברוח הט”ו בשבט, אירגון “הפנתרות הירוקות” מזמין אתכם להצטרף למהפכה ירוקה:

למי שלא יודע “המפ” מה הוא (סוג של קנאביס תעשייתי) מוזמן להרחיב ולקרוא את הספר של מוטי ארגמן, בו יש מידע רב שנאסף אחר תחקיר מעמיק. למי שידיו לא משיגות הספר הינה גירסאת אינטרנט

מה הכוונה ב”קיהלת המפ”?
המטרה להקים ישוב קהילתי חקלאי, שיקבל אישור לגידול המפ שיחליף את התוצרת הסינטטית של דברים רבים: החל מצבעים, ניירות, חבלים, בגדים, ועד תרופות בעתיד (כשההמפ יוכיח את עצמו כמשהו משתלם כלכלית למדינה).

660.jpg
שדה המפ. (צילום: איי-פי)

כידוע, כיום יש לדברים דלעיל תחליפים סינטטיים, שהם מזהמי סביבה ועולים המון כסף, ואילו ההמפ הוא חומר גלם זול ומעולה. בעבר זו הייתה אחת התעשיות המשגשגות.
עד שנות ה-30 (בערך) במאה הקודמת, לפני מהפכת התרופות והכותנה (שבגללן הקנאביס אינו חוקי) היה חובה על חקלאים לגדל X דונמים של המפ. תלוי באיזו מדינה.
מה שקרה, זה שחברות מסויימות שמייצרות תרופות, צבעים ובגדים כולן שייכות לאחד התאגידים הגדולים בעולם ובעל ההשפעה העצומה:
דופונט

הם המציאו תחליפים כימיים וסינטטים לתוצרי הקנאביס ויצאו במסע טראנס אטלנטי של דמוניזציה נגד הקנאביס. הם המציאו את המושג- מריחואנה. מריחואנה הייתה מילת גנאי שהדביקו למקסיקנים ושחורים בהמאה הקודמת בתקופה בה ארה”ב הייתה גזענית מאוד.
התחליפים שהם המציאו הפכו פנטנים, וכדי שרק להם תהיה אפשרות לייצר את את המוצרים מהתחליפים, שכן פטנטים זה אומר המון כסף, הם אלו שעשו את הקמפיין השיקרי הגדול בעולם להוצאת הקנאביס מחוץ לחוק.
מדובר באילי הון ששולטים בעולם. הם חדרו בקלות (בגלל היותם גוף כלכלי-עולמי חזק ביותר) לאמנות בינ”ל והכניסו את המדינות השייכות לאו”ם לאמנה נגד הקנאביס. לכן אין אפשרות שהתהיה לגליזציה, אפילו בהולנד, קנאביס שאינו המפ, הוא לא חוקי. פשוט מעלימים עין.

המלצות:
*לראות את הסרט “סקס, סמים ודמוקרטיה” (Sex, Drugs & Democracy) סרט דוקומנטרי המציג את הולנד כגן עדן מבחינה חברתית: הזנות חוקית, נישואים בין הומוסקסואלים מוכרים, ואפשר להשתמש בסמים קלים. למרות זאת, רמת הפשע במדינה נמוכה. בימוי: ג’ונתן בלאנק (ארה”ב 1994).
*לקרוא “הכי רווחי בארה”ב: מריחואנה

להמשך, להצטרפות לדיון ולקבוצת הפעילות, הקליקו כאן

Facebook Comments

עלינו הגר