אכזבה דוט COM2010

אתמול הייתי בכנס דה מארקר. חשבתי שאני אחזור הביתה מלאת חוויות ואנרגיה לכתוב פוסט. אבל חזרתי כל כך מבואסת שלא היה לי חשק אפילו לחשוב על מה לכתוב. אז צייצתי. לפעמים יותר קל לדבר ב-140 תווים. לפעמים קצר זה לעניין. היות ולא הייתה לי אפשרות לצייץ בכנס (פרטים בהמשך), אני חשה צורך עז לצטט את הציוצים של לפני ואחרי.

הכל התחיל בטוויטר. אני בדרך כלל די שונאת שמשהו ממלא לי את הפיד בצורה כזאת שקשה להתעלם ממנו וזה על גבול המטריד. לא אוהבת לראות דברים חוזרים על עצמם כל כך הרבה, ובטח לא כשאני לא חלק מכל זה. לא מכירה הרבה האש טאגס שתפסו פה בארץ, וזה השאפו היחיד שיש לי להגיד על הכנס של דה מארקר.

ההאש טאג #com2010 הציף לי את הפיד. מה זה אומר לעזאזל? חיפוש קצר בגוגל השיב לי – זה הכנס אינטרנט של דה מארקר. מגניב, חשבתי לעצמי. כולם יהיו שם, ונוכל לראות כמה פרצופים שאני מכירה רק מהטוויטר. תהיתי איך לא הוזמנתי. ומיד חיפשתי לי כרטיס. כל מיני אנשים חילקו כרטיסים חינם בבלוגים מיוחסים, אבל אני כבר איחרתי את המועד, החינמים נגמרו.

@TheSharkLady היי, את מחלקת כרטיסים לויעדת אינטרנט של דה מארקר? #com2010

11:42 AM Apr 29th

מחפשת שני כרטיסים לועידת דה מארקר, מישהו? #com2010
11:42 AM Apr 29th

החתול המהמם שלי בלייז, הוא יכול לזכות אותי בשני כרטיסים? #com2010@TheSharkLady http://twitpic.com/1jbtxl

12:18 PM Apr 29th

אין דבר העומד בפני הרצון, ואין מצב שכולם שם ואני לא. צייצתי ללא הרף. בלי לדעת שעצם העובדה שאני שמה את ההאש טאג הזה #com2010 מקשר את הציוצים שלי אוטומטית לדף הכנס. עד שדודי אמר לי שאני מככבת שם.

עם דודי בכנס

עם דודי בכנס

ואם כבר דודי, שאלתי אותו אם הוא בא, ואם הוא יודע איך אני משיגה כרטיס, הוא אמר לי שיפעיל קצת קונקשיין, ואני חשבתי שהינה – עוד רגע אני עם כרטיס ביד. בחינם כמובן. אז החמוד הזה הפנה אותי לדף הרשמה…

@DudiSharon זה הקשרים שלך? שולח אותי להרשם ולשלם? אם כבר מישהו צריך לשלם זה הם לי! י #com2010

4:34 PM Apr 29th

בסופו של דבר, הישועה הגיעה מהמקום הכי הגיוני… מהעבודה!

הבוסית התותחית שלי השיגה לנו כרטיסים לכנס! עכשיו תגידו, אילו הרצאות הכי מומלצות החל מהצהריים? #COM2010

10:48 AM Apr 30th

השיגה שני כרטיסים ולא יכלה לבוא איתי. ואני, אני לא אוהבת ללכת לבד לשומקום. אז חיפשתי טרמפ ופרטנר.

מחפשת טרמפ לכנס, מהרצליה או מת”א #COM2010

10:35 AM May 2nd

@ronenk אני מחפשת טרמפ לשם… #COM2010 אם תבוא אני אבוא גם באוטובוס

10:40 AM May 2nd

@yonibloch יש לך עוד מקום בטרמפ לכנס? אם עוד לא יצאתם… #com2010

11:04 AM May 2nd

@DudiSharon הדייט שלי לכנס #com2010 נתראה בקרוב!

11:46 AM May 2nd

עד שהגענו, ועד שמצאנו חניה, ועד שהצלחנו להכנס, ועד שקיבלנו את הכרטיסים ששמרו או לא שמרו לנו כבר יצא לנו המיץ. עלינו למעלה וניסינו להכנס לאיזו הרצאה. האולמות היו מפוצצים, אז שמו אותנו באולם ליד, שם הקרינו בלייב את מה שקורה במקום שלא יכולנו להכנס אליו. וואלה יופי, בשביל זה באתי? אם כבר מוקרן, אני מעדיפה את זה בבית שלי, על הספה שלי. אפילו מעדיפה לראות את זה על המחשב. מה איכפת לי שזה שידור לייב?!

מה שכן רציתי לייב – זה לצייץ מתוך ההרצאה היחידה אליה הצלחנו להכנס. אבל לא הצלחנו להתחבר לאינטרנט… אז צילמתי עם הפלאפון הדפוק שלי, כדי שתהיה לי הוכחה, שהינה – הייתי בכנס, הייתי בהרצאה. יאיי! רציתי להראות לכם מה צילמתי אבל אני אצטרך להעלות את זה ליוטיוב בשביל זה…

הקובץ הזה גדול מדי. התקנת ה-PHP שלך מאפשרת להעלות קבצים בגודל מרבי של 2M (לפי המשתנה upload_max_filesize בקובץ php.ini)

תסתפקו בתמונה מטושטשת…

David Kenny, Managing Partner, Vivaki

David Kenny, Managing Partner, Vivaki

ההרצאה הייתה קצרה. או שאולי נכנסנו לקראת הסוף… כשיצאנו מהאולם תרנו אחר פרצופים מוכרים. בטוח שכל המגניבים בפינת עישון, אז יצאנו להתבשל קצת במרפסת. פתאום ניגש אלינו בחור וביקש אש. “אלון מוליאן!” צווחתי משמחה, סופסוף פנים מוכרות. מזל שהיה לו תג עם שם כי הייתי כל כך מסונוורת מהשמש (הלו מה עם איזה צל פה?) שכמעט פיספסתי אותו. לצערי, את ההרצאה שלו פיספסתי, ואני מחכה בקוצר רוח שהוא כבר יעלה אותה לאנשהו, כפי שהבטיח.

נכנסנו חזרה פנימה. כל מקום שלא היבטנו היה ממותג: דוכנים, רולאפים, כרזות פירסומיות שכמעט וצורחות עליך, ואפילו הכוסות קפה והמפיות היו ממותגות ממיטב באי הכנס. השקו אותנו בסוגים מוזרים של שוופס, וגם בשנדי הזה שנו-איך-קוראים-לו-שמשחק-חייל-והוא-בכלל-לא-שירת-בצבא מפרסם עכשיו בכל מקום. איכס זה היה ממש דוחה.

הלכנו לשטוף את הטעם עם הפופקורן חינם שחילקו שם. השתיה הנורמאלית אגב, עלתה כסף. התיישבנו קרוב קרוב לאינטרנט המהיר של NGN וניסינו לשווא להתחבר. למשך כמעט דקה הצלחנו להשאר אונליין, עד שהרשת שוב נפלה. כנס אינטרנט, כן? לא כי אם שכחתם… אז אני פה כדי להזכיר!

“היי אתה מהפייסבוק!” צעקתי לאליאב אאלוף. “לא, לא” לחש לי דודי “הוא מהדסק של גלובס”. לא לא דודי, אני מכירה אותו מהפייס. וזו הפעם הראשונה שאני רואה את הפנים שלו בתלת מימד. ממש חוויה קולנועית 🙂 כאן בערך נגמר לי מה לספר לכם על הכנס. אלה היו ההיי לייטים של היום, ואילולא דודי, הייתי נדפקת משעמום. אז תודה לך שנגררת איתי לשם!

והינה הציוצים של אחרי:

@dordali אם האינטרנט המזדיין שלהם היה עובד… אוף עד שהצלחתי להתחבר, ועד שסחטתי ממנו ציוץ יצא לי המיץ #com2010

7:26 PM May 2nd

תקשיב, ישבנו ממש ליד הדוכן של האנ.ג’י.אנ הזה ולא היה אינטרנט כמעט בכלל! #com2010

7:34 PM May 2nd

@dordali ועוד באסה – שהגעתי ללאומי, לדוכן שלהם הם כבר סיימו לחלק את המאה שקל 🙁 #com2010

7:35PM  May 2nd

לסיכום: כולם היו שם ולא היה כלום #COM2010

about 20 hours ago

@mik_d מה היה כייף בשטיפת המוח הפרסומית ובלתי מאורגנת הזו? האינטרנט לא עבד, לא היה מקום באולמות ומכל מקום קפצו עליך אנשי מכירות#COM2010

about 20 hours ago

אולי היו לי יותר מדי ציפיות. פעם הבאה אביא גם כרית #COM2010

about 20 hours ago

@mik_d לו הייתי רק מצליחה להיכנס לאיזו הרצאה ולשבת כמו בנאדם… מזל שדודי היה שם אחרת הייתי נדפקת משעמום (CC:@DudiSharon)

about 20 hours ago

@mik_d כייף לך 🙂 אני התאכזבתי… באמת… י

about 20 hours ago

ובנימה אופטימית זו – לילה טוב

about 20 hours ago

מבואסת

מבואסת

איך אומרים, תמונה אחת שווה אלף מילים

Facebook Comments

עלינו הגר